Tåg i Luleå hösten 2008

Startat av Ersa, 19 februari 2010, 13:21:51 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Ersa

Inte varje dag denna kombination syns.

Carl Eric

Fina bilder!

Bara en fråga, vilket program använder du för att lägga till texten?
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Ersa

Citat från: calken skrivet 19 februari 2010, 22:20:09 PM
Bara en fråga, vilket program använder du för att lägga till texten?

Photoshop, som jag bara använder en bråkdel av funktionerna i. Inte pga att bilderna är så bra att de inte behöver redigering, utan för att jag inte orkat lära mig så mycket än. :P

Carl Eric

Citat från: Ersa skrivet 19 februari 2010, 23:31:45 PM
Photoshop, som jag bara använder en bråkdel av funktionerna i. Inte pga att bilderna är så bra att de inte behöver redigering, utan för att jag inte orkat lära mig så mycket än. :P

:D Hahah, okej, tack för svar!

28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Stefan Lindberg

Visserligen ligger Luleå långt upp i norr men även där är det väl sommar den 26:e Juli  ;)

Ersa

Citat från: Stefan Lindberg skrivet 20 februari 2010, 12:30:25 PM
Visserligen ligger Luleå långt upp i norr men även där är det väl sommar den 26:e Juli  ;)

Jodå, en normalsvensk sommar med gott om badande på den långgrunda stranden ute vid Kallax vill jag minnas. :)