Huvudmeny

Nobina 5840

Startat av bisquit, 16 februari 2010, 16:16:38 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

bisquit

Nobina 5840 rullar på Linje 31 till Marieberg Galleria Örebro. Inte var dag det rullar en regionare på stadsbusslinje.. Men tydligen har de brist på MAN.

Stefan P

Hej

Går inte linje 31 ut till Mosås och vänder vid godisfabriken, kan man inte kalla den för en landsortslinje?

mvh Stefan P

bisquit

Jo linje 31 rundar Mosås på väg in till stan. Visst, det är ju nästan som en regionlinje. Eller mer Förortstrafik..

Optimal

Varför så pytteliten bild så man knappt ser något?

jocke

Tar mig friheten o ta fram orginalet åt honom.

Jag förändrar era liv med detta inlägg

bisquit

Hur lyckades du få fram orginalet?? Eller har du hackat min fotoserver?

usp338

För kännedom så går det en förstärkningstur på 31an under dagtid med en timmesintervall. Det är en snabbuss som trafikerar JT-Konserthuset-IKEA-Kundvägen och Marieberg KC.
Eftersom den går på motorvägen så är det mer tacksamt att köra regionalare då de har bälte. Det beror alltså inte på att det är brist på MAN-vagnar eller nåt annat skäl.

Bra va?

/Bussis

Staffan Sävenfjord

Citat från: bisquit skrivet 17 februari 2010, 12:40:21 PM

Bilden är hämtad från Photobucket och de bilder du lägger ut där blir tillgängliga för alla. Att spåra bildkällan är bara att klicka på Egenskaper (om man har IE) eller motsvarande på andra webbläsare. Det är alltså inget som har med att hacka att göra. Hacka är att olovligen ta sig in på någon annans hårddisk. Vill du inte att bilderna skall vara allmänt tillgängliga skall du inte lägga ut dem på Photobucket.

Ersa

Citat från: bisquit skrivet 17 februari 2010, 12:40:21 PM

Ehh... Hur svårt är det att ta bort tecknen "-1-1" efter "DSC1140" i bildens adress?