Huvudmeny

Busslink 3152

Startat av Frippe Fribas, 13 februari 2010, 13:00:14 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Frippe Fribas

Tog dessa bilder för några dagar sedan på en förvånad/förbryllad förare i 3152 hemma vid mina föräldrar.

Bussen bor numera i Täby, men fram till i höstas fanns den i Örebro, dock hittade jag ingen bild på bussen i Örebroskrud hos Bussmicke.
//Fredrik

buskörare

Har den hamnat fel eller? Kan inte Täbys linjer.

Greger Larsson

Rojje

Citat från: buskörare skrivet 13 februari 2010, 13:27:15 PM
Har den hamnat fel eller? Kan inte Täbys linjer.

Nej, 616 går via Erikslundsvägen till/från Täby Kyrkby så fel har han/hon inte hamnat.

//Roger

Mikael T Nilsson

Citat från: Fredrik Gelin skrivet 13 februari 2010, 13:00:14 PM
Tog dessa bilder för några dagar sedan på en förvånad/förbryllad förare i 3152 hemma vid mina föräldrar.

Bussen bor numera i Täby, men fram till i höstas fanns den i Örebro, dock hittade jag ingen bild på bussen i Örebroskrud hos Bussmicke.
//Fredrik

Trevligt! Täby har vagnarna 3152-3160 i denna serie. Tydligen har 3154 som enligt uppgifter först kom till Råsta nu hamnat i Täby tillsammans med de övriga i serien. I förra veckan körde den på Norrortslinje 680 mellan Tekniska högskolan och Resarö.
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

buskörare

Citat från: Rojje skrivet 13 februari 2010, 15:37:45 PM
Nej, 616 går via Erikslundsvägen till/från Täby Kyrkby så fel har han/hon inte hamnat.

//Roger

Okej. Då förstod jag inte förvånad/förbryllad-delen.

Frippe Fribas

Föraren var lite förvånad över att bil fotograferad två gånger inom loppet av fem minuter av en kille längst upp på en snöhög...  ;)
//Fredrik

buskörare

Citat från: Fredrik Gelin skrivet 13 februari 2010, 19:25:13 PM
Föraren var lite förvånad över att bil fotograferad två gånger inom loppet av fem minuter av en kille längst upp på en snöhög...  ;)
//Fredrik

Aha, då är jag med  ;D