För alla som längtar till sommaren (Bild)

Startat av Oskar A, 11 februari 2010, 22:45:23 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Cyklisten

Inte mycket sommar på denna bild, man vet inte ens om träden är gröna!  ;D

virtual1

Citat från: SimonB skrivet 11 februari 2010, 22:59:11 PM
Bah.....  ;)

Mest spännande med den där bilden är att den faktiskt skulle kunna varit tagen precis närhelst på året, inte något som avslöjar årstid på den! :-)

Muk

Härlig svensk sommarbild med typiskt härligt sommarväder.  :D

Oskar A

Citat från: Muk skrivet 11 februari 2010, 23:14:35 PM
Härlig svensk sommarbild med typiskt härligt sommarväder.  :D

Var väl dit jag ville komma; att sommaren inte bara innebär sol och värme. ;)
Besök gärna min hemsida

http://oskara.se/

Carl Eric

Citat från: Oskar A skrivet 11 februari 2010, 23:50:13 PM
Var väl dit jag ville komma; att sommaren inte bara innebär sol och värme. ;)

Helt rätt! Det är samma sak med vintern, den är inte härlig utan snö!
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Mikael T Nilsson

Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

yngrot

I alla fall en MaxCi på bild inte illa  ;D  och tyvärr snart slut med det... men visst är det en väldigt vanlig syn på sommaren en hel del regn...
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

Carl Eric

Citat från: yngrot skrivet 12 februari 2010, 18:30:47 PM
I alla fall en MaxCi på bild inte illa  ;D  och tyvärr snart slut med det... men visst är det en väldigt vanlig syn på sommaren en hel del regn...

Jaha, är de påväg bort? Hur lång tid tar det?
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!