Busworld 2009, Sunsundegui

Startat av Niclas Rosenius, 10 februari 2010, 09:25:10 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Niclas Rosenius

Hos Sunsundegui fanns det 2 st Sideral. En högre och en lägre varsion med Volvo-chassin.

Tyvärr var dessa 2 låsta båda dagarna jag var där så det blev inga bilder inne i dom.

//Niclas

Mikael T Nilsson

Hej,

Snygga mässbilder! Fronten på bussarna påminner mig om en del stadsbussar jag fotograferade i Barcelona för några år sedan.
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

Niclas Rosenius

Citat från: Mikael T Nilsson skrivet 10 februari 2010, 09:41:15 AM
Hej,

Snygga mässbilder! Fronten på bussarna påminner mig om en del stadsbussar jag fotograferade i Barcelona för några år sedan.

Tackar.

Dom tillverkar också stads o linjevagnar mer för den lokala marknaden.

//Niclas

Ersa

Niclas Rosenius

Citat från: Ersa skrivet 10 februari 2010, 10:15:48 AM
Snygg front!
Finns det någon inzoomning på nummerskylten?

Det är en Österrikisk provisorisk nummerskylt, liknande våra grönskyltar.

//Niclas

Mikael T Nilsson

Citat från: Mikael T Nilsson skrivet 10 februari 2010, 09:41:15 AM
Hej,

Aha, det förklarar saken. Tack.
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

New_options

Riktigt udda konstruktion på högerspegeln. Vacker? Inte i mitt tycke, men smaken är ju olika... och det blir säkert stabilare än att bara ha spegeln hängande

Niclas Rosenius

Citat från: New_options skrivet 11 februari 2010, 10:19:14 AM
Riktigt udda konstruktion på högerspegeln. Vacker? Inte i mitt tycke, men smaken är ju olika... och det blir säkert stabilare än att bara ha spegeln hängande

Spansk design-konst  ;D

//Niclas