Huvudmeny

Ett litet missöde

Startat av Jocke Selling, 06 februari 2010, 19:57:43 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jocke Selling

tycktes 5446 ha råkat ut för. Men på fredagen tycktes den vara så gott som åtgärdad igen.

// Jocke

the0fiskis

kört in i en bro? eller vad har hänt

Bese001

Är det 5455 som står bredvid och är översnöad? Vad är fel med den?  Körförbud enligt bilregistret om det nu är den.

Ersa

Ungefär vid dessa platser har det ju även stått en väldigt anonym buss. Nylackad i gult, helt utan UL-dekaler, invnr, och registreringsskyltar, samt insnöad.

Lars

Niclas Rosenius

Kan gissa på att det GUB 319 som den har besiktat lite för nära.

//Niclas

Fredrik Mattsson

Citat från: Niclas Rosenius skrivet 06 februari 2010, 23:07:22 PM

//Niclas

har för mig det var en "Swebus/UL" lackad Säffle i 44** serien

Jocke Selling

Citat från: Niclas Rosenius skrivet 06 februari 2010, 23:07:22 PM

//Niclas

När skulle detta ha hänt ?
Jag vet att 5044 var närgången mot en "av de era" under jullovet, men har vi varit närgångna igen?
Älg eller liknande var mon tanke också.

//Jocke

kimpan

Citat från: JoSe skrivet 06 februari 2010, 19:57:43 PM
tycktes 5446 ha råkat ut för. Men på fredagen tycktes den vara så gott som åtgärdad igen.

// Jocke

Är inte helt säker men detta kan vara den individ som körde in bakifrån förra veckan på Kungsgatan utanför GUB:s depå i en blå SL som kom från Norrtälje. Norrtäljebussen fick för sig att plötsligt släppa över en forgängare vid ett övergångsställe och UL brakade rätt in i baken på honom...

lil-sis

Citat från: kimpan
Är inte helt säker men detta kan vara den individ som körde in bakifrån förra veckan på Kungsgatan utanför GUB:s depå i en blå SL som kom från Norrtälje. Norrtäljebussen fick för sig att plötsligt släppa över en forgängare vid ett övergångsställe och UL brakade rätt in i baken på honom...

Och till den som gjorde det kan jag bara hälsa  >:(

Ersättningsbussen är en Carrus, som visserligen är varm men den vibrerar och skakar så jag kan inte läsa.