Huvudmeny

Busslink 7001

Startat av Niclas Rosenius, 31 januari 2010, 15:10:21 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Niclas Rosenius

Björn Lövdahl

Riktigt snyggt!
Var är bilden tagen någonstans?
//Björn Lövdahl
Lokförare på Stockholmståg KB

Kolla gärna in mina bilder på http://www.bussbjornen.se

Matte

Citat från: Björn Lövdahl skrivet 31 januari 2010, 18:50:14 PM
Riktigt snyggt!
Var är bilden tagen någonstans?

Ungefär vid Riddarholmsbron är bilden taden. Fotografen har Näsan mot Mynttorget/Slottet och Ryggen mot Riddarholmen

Björn Lövdahl

Citat från: Matte skrivet 31 januari 2010, 19:02:17 PM
Ungefär vid Riddarholmsbron är bilden taden. Fotografen har Näsan mot Mynttorget/Slottet och Ryggen mot Riddarholmen

Tackar, med hjälp av Eniro fick jag lite koll på det!
//Björn Lövdahl
Lokförare på Stockholmståg KB

Kolla gärna in mina bilder på http://www.bussbjornen.se

Optimal

Till höger om fotografen och upp för backen. Där e slottet och bussens front pekar mot Riddarholmen, Så nästan rätt var det ;)

Fotografen har näsan mot riksdagshuset

Niclas Rosenius

Alldeles riktigt  ;D

//Niclas

Matte

Citat från: Jim skrivet 31 januari 2010, 19:16:33 PM
Till höger om fotografen och upp för backen. Där e slottet och bussens front pekar mot Riddarholmen, Så nästan rätt var det ;)

Ahh så är det ju. Jag tänkte inte att bussen e fottad snett framifrån  ;D Men om man går vägen bakom bussen så kommer man till Mynttorget och ena sidan på slottet. Det va så jag menade.

Optimal

Citat från: Matte skrivet 31 januari 2010, 19:20:25 PM
Ahh så är det ju. Jag tänkte inte att bussen e fottad snett framifrån  ;D Men om man går vägen bakom bussen så kommer man till Mynttorget och ena sidan på slottet. Det va så jag menade.

Japp, det stämmer :D