Huvudmeny

En mosad bildgåta!

Startat av Carl Eric, 23 januari 2010, 16:42:22 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Carl Eric

Denna "mosade" (för att uttrycka det milt) busshållplats hittade jag för ett tag sedan...

1. Vad har hänt?

2. Var har det hänt? (Alltså, vad heter hållplatsen?)

Lycka till!

MVH Calken
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Ersa

Carl Eric

Citat från: Ersa skrivet 23 januari 2010, 16:44:35 PM
Rejäl snöröjning?

Ja, det får bli rätt. Har egentligen ingen aning det ser helt klart ut som det...
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Ersa

Citat från: calken skrivet 23 januari 2010, 16:53:36 PM
Ja, det får bli rätt. Har egentligen ingen aning det ser helt klart ut som det...

Lägger du ut gåtor du inte kan svaret på?

Carl Eric

Citat från: Ersa skrivet 23 januari 2010, 17:06:22 PM
Lägger du ut gåtor du inte kan svaret på?

Njaaa, håller du inte med om att det ser ut som om att har blivit överkörd?

niclasa

En gissning på fråga två är hållplats Gundersberg (SL linje 413 från Talludden).

/Niclas

Carl Eric

Citat från: niclasa skrivet 24 januari 2010, 12:46:17 PM
En gissning på fråga två är hållplats Gundersberg (SL linje 413 från Talludden).

/Niclas

Tyvärr fel, men det är på en SL-Linje