Huvudmeny

Vintriga Råstabilder

Startat av Frippe Fribas, 22 januari 2010, 15:32:28 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Frippe Fribas

Eftersom Bussmicke inte hunnit visa 36xx-vagnarna ännu kommer här några bilder:

3610 i Bergshamra på 540

3609 i Kista på 517

Som bonus fastnade även 4767 på linsen, så jag passar på att lägga ut även den trots att det är skåpmat...
//Fredrik

Carl Eric

din hemsida tycks inte funka...
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Frippe Fribas

Tack för uppmärksamheten, nej den är lagd i malpåse pga tidsbrist tyvärr.
Dock har jag behållit domänen för den händelse att jag i framtiden får lust/ork att göra i ordning hemsidan igen.
//Fredrik

Carl Eric

Citat från: Fredrik Gelin skrivet 22 januari 2010, 16:04:54 PM
Tack för uppmärksamheten, nej den är lagd i malpåse pga tidsbrist tyvärr.
Dock har jag behållit domänen för den händelse att jag i framtiden får lust/ork att göra i ordning hemsidan igen.
//Fredrik

okej, tack för svar...
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Bussmicke

Trevligt, har inte orkat med bilderna igår.
Skaffade ny TV o har varit upptagen med det.

3610 fick jag inte men väl 3609+3611
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Mikael T Nilsson

Trevliga bilder! Bra att 36xx-vagnarna dokumenteras i Råstatrafiken innan de flyttas till Handen.
Jag har bara träffat på 3610 vid ett antal tillfällen.
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.