Busworld 2009, Van Hool T915 Alicron

Startat av Niclas Rosenius, 20 januari 2010, 09:53:45 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Niclas Rosenius

Nu har vi kommit fram till den lägsta modellen i VH:s T9-serie Alicron.

Den går utmärkt att använda som en kombivagn. Linjevagn på veckorna och turistbuss på helgerna.

//Niclas

L-G Lassander

Jag måste få tacka för alla dessa fantastiska bilder på VanHool! Verkligt stiliga bussar med hög kvalitet. Sämre blir det inte heller med dessa lackmotiv på demovagnarna.

Niclas Rosenius

Citat från: L-G Lassander skrivet 20 januari 2010, 10:24:23 AM
Jag måste få tacka för alla dessa fantastiska bilder på VanHool! Verkligt stiliga bussar med hög kvalitet. Sämre blir det inte heller med dessa lackmotiv på demovagnarna.

Jag tackar för det.

//Niclas

MrX

Jag kan bara instämma. VanHool är ingen busstillverkare jag varit särskilt intresserad av. Men dina bilder och diskussionerna runt desamma har gjort att jag nu verkligen tycker de ser helt underbara ut. Tack för alla bildsvepen! Fortsätt gärna

Men en sak jag blir lite irriterad på är de fula tygerna på sätena, måste man ha så fula tråkiga färger på sätena i bussarna? Tur att det är fritt att tycka olika

Niclas Rosenius

Citat från: MrX skrivet 20 januari 2010, 16:05:14 PM
Jag kan bara instämma. VanHool är ingen busstillverkare jag varit särskilt intresserad av. Men dina bilder och diskussionerna runt desamma har gjort att jag nu verkligen tycker de ser helt underbara ut. Tack för alla bildsvepen! Fortsätt gärna

Men en sak jag blir lite irriterad på är de fula tygerna på sätena, måste man ha så fula tråkiga färger på sätena i bussarna? Tur att det är fritt att tycka olika

Det kommer mer Van Hool-bilder dom närmsta dagarna 

Så det blir att njuta lite till  ;D

//Niclas