Pinfärskt hos Vilhelmina Taxi

Startat av Jocke Selling, 14 januari 2010, 21:56:07 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jocke Selling

Registreringsdatum enl SBH: 10-01-05

//Jocke

Niclas Rosenius

Verkligen trevligt, grattis fångsten.

//Niclas

Jocke Selling

Carl Eric

Citat från: JoSe skrivet 14 januari 2010, 21:56:07 PM

Registreringsdatum enl SBH: 10-01-05

//Jocke

Tre dar och redan så smutsig?
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

RoggaBoy

Den började köra Linje 132 i måndags och den linjen går endast skoldagar. Nobina tappade denna linje till nyår. Såg den idag, och då var den ren igen. :)

Matte

Citat från: RoggaBoy skrivet 15 januari 2010, 16:35:57 PM
Såg den idag, och då var den ren igen. :)

Nä det ser ut som en buss inte en ren  ;D ;) Fast där uppe finns det nog gott om renar i skogarna ;)

yngrot

Gillar designen på loggan det ser ut som sidan nästan är lite böjd..

Bussen blir så skitig på bara 2 timmars körning när vägarna är saltade,,, :P
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

Carl Eric

Citat från: yngrot skrivet 16 januari 2010, 11:24:31 AM
Gillar designen på loggan det ser ut som sidan nästan är lite böjd..

Bussen blir så skitig på bara 2 timmars körning när vägarna är saltade,,, :P

Salt, usch!

Fast det kanske är bra för dem som kör, fast det är inte kul att se på...
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Optimal

Citat från: calken skrivet 16 januari 2010, 13:20:40 PM
Salt, usch!

Fast det kanske är bra för dem som kör, fast det är inte kul att se på...

Inte bra för dom heller. När der blir kallt. kallare än 8 minus å det ligger slask blandat med salt på vägarna blir det super halt. Samt att bilarna förstörs av saltet. Det ska vara helt vitt, då är det bäst :D

Carl Eric

Citat från: Jim skrivet 16 januari 2010, 13:45:00 PM
Inte bra för dom heller. När der blir kallt. kallare än 8 minus å det ligger slask blandat med salt på vägarna blir det super halt. Samt att bilarna förstörs av saltet. Det ska vara helt vitt, då är det bäst :D

Precis, vackrast oxå!