Huvudmeny

Scania Scala.

Startat av Möllers, 23 augusti 2007, 21:33:42 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

bjalle

En riktig linjevagn är det

Niklas Bygdestam

Har alltid tyckt att Lahti Scala ser lite speciella ut. Tyvärr har jag inte ens varit inne i en sådan. De verkar vanligast i Sveriges sydliga och västra delar. Hos oss finns de i alla fall inte. Men får jag chansen så ska jag åtminstone provåka med en
Jag är växelvis boende i Uppsala och i Belgrad. Granskar därför fordon, trafik och infrastruktur ur två länders perspektiv.

Möllers

Japp den höll på baka på mig ner jag skulle fota den där bak.
Innan jag kom ditt hade den ingen bak ljus på den.
Sen jag skulle fota den så tändes dom fick fota snabbt där.

Möllers

Lahti 402 är en skön buss med  ;D

bjalle

Citat från: Niklas Bygdestam skrivet 23 augusti 2007, 22:15:07 PM
Har alltid tyckt att Lahti Scala ser lite speciella ut. Tyvärr har jag inte ens varit inne i en sådan. De verkar vanligast i Sveriges sydliga och västra delar. Hos oss finns de i alla fall inte. Men får jag chansen så ska jag åtminstone provåka med en

Du får ta en resa ner till Östra Göinge för där finns 16st

Niklas Bygdestam

Citat från: Möller. skrivet 23 augusti 2007, 22:16:58 PM
Lahti 402 är en skön buss med  ;D

Jag tycker faktiskt att Lahti Scala är snyggare än 402. Scala ser mer modern ut och har ett smäckert utseende som jag tycker ser bra ut :)
Jag är växelvis boende i Uppsala och i Belgrad. Granskar därför fordon, trafik och infrastruktur ur två länders perspektiv.

bjalle

Citat från: Niklas Bygdestam skrivet 23 augusti 2007, 22:19:08 PM

Jag tycker faktiskt att Lahti Scala är snyggare än 402. Scala ser mer modern ut och har ett smäckert utseende som jag tycker ser bra ut :)

Instämmer i Níklas tycke

Möllers

Var första gången jag åkte med 402 idag.

Cyklisten

En tvättmaskinbuss helt enkelt :D !!!

Sundås

Bara en halv skolskylt ;)
Mina bussbilder hittar du på www.sundas.se