Huvudmeny

london

Startat av the0fiskis, 05 januari 2010, 21:39:00 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

the0fiskis

här kommer lite bilder när jag var där över nyår

DOM ser lite stora ut men bilderna ska håller sig inom ramarna för bilder dvs 1024 x 768

föst en gammal goding

sen en nyra varigant

en av många turistbussar i london

buss kö

går bara såna på den linjen

gissa var?(bild gåta)
http://s905.photobucket.com/albums/ac260/the0fiskis/?action=view&current=CIMG3807-1.jpg

Carl Eric

Citat från: the0fiskis skrivet 05 januari 2010, 21:39:00 PM
här kommer lite bilder när jag var där över nyår

DOM ser lite stora ut men bilderna ska håller sig inom ramarna för bilder dvs 1024 x 768

en av många turistbussar i london

Jasså, de har fått nya bussar. De gamla som jag åkte med var fina, men det här var finare!

Gott Nytt År - Calken
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

the0fiskis

vi valde att inte åka dom dära trurist bussarna

Carl Eric

Citat från: the0fiskis skrivet 06 januari 2010, 13:26:11 PM
vi valde att inte åka dom dära trurist bussarna

Kanske inte lika kul på vinter. Det var faktiskt ett trevligt sätt att se London men det är nog ganska kallt nu...
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

the0fiskis

Citat från: calken skrivet 06 januari 2010, 19:54:42 PM
Kanske inte lika kul på vinter. Det var faktiskt ett trevligt sätt att se London men det är nog ganska kallt nu...

det var ändå många "duma turister"