Mer skräp

Startat av Mr G, 30 december 2009, 19:54:15 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mr G

Vissa bilder från skräplådan kan vara rätt hyfsade. Lite småsuddig som den här t ex. Fast då fanns det ofta flera bilder från samma plats, så en krass bedömning var att inte kosta på just den här bilden någon diaram. Tack vare det beslutet har jag kvar den här bilden idag. Men det skulle vara klart intressant att få se övriga bilder jag tog vid samma tillfälle, var de nu finns,,,

Ändstation för linje 636? Var kan det vara tro...
吉先生

Peter Rost

Fina bilder som alltid. :) Hoppas att du snart får tillbaka din konfiskerade bildsamling!

/Peter

Peter Öden

Hej !

Detta är absolut inget skräp, CF-bilder kan man aldrig få för mycket av !

Mvh Peter Ö

HJP

Citat från: Mr G skrivet 30 december 2009, 19:54:15 PM
Vissa bilder från skräplådan kan vara rätt hyfsade.
Önskar att det var så fint i min skräplåda  ;)

HJP

jocke

Vilket år är bilden tagen?

Jag o polaren satt o dividerade lite, bussen är väl en 63'a om ja fick fram rätt info. Den har gammal regskylt så lär vara före 72 samt den ser lite sliten ut. Är de runt 68-69?
Jag förändrar era liv med detta inlägg

Ersa

Citat från: jocke skrivet 07 januari 2010, 13:21:11 PM
Vilket år är bilden tagen?

Jag o polaren satt o dividerade lite, bussen är väl en 63'a om ja fick fram rätt info. Den har gammal regskylt så lär vara före 72 samt den ser lite sliten ut. Är de runt 68-69?

Den har haft olika regnummer pga flytt över länsgränser mellan 1963-72. Först B500 och efter 1967-11-13 hade den regnr F737. Numret B9822 var det sista innan den 1972 fick nya plåtar med regnr FZZ742.

Bussen borde ju ha haft regnummer F737 i något år innan den flyttades vidare, så får man gissa på 1969-72?