JoSes Julkalender lucka 19

Startat av Jocke Selling, 19 december 2009, 09:55:28 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jocke Selling

Lucka 19 bjuder på:

En polack  :). Några hungriga bussfotografer hade just parkerat bilen, och var på väg till herrar Rosenius favvoställe*, under ett visst mutter från Buss Micke ;).
Hursom helst dök denna och en till upp, och maten fick skjutas lite på framtiden.

*) jag har inte betalt för att säga vad det heter  :-X;D  ;D  ;D.

Länk till föregående dags lucka:
http://www.omnibuss.se/forum/index.php?topic=30566.0

Niclas Rosenius

Citat från: JoSe skrivet 19 december 2009, 09:55:28 AM
En polack  :). Några hungriga bussfotografer hade just parkerat bilen, och var på väg till herrar Rosenius favvoställe*, under ett visst mutter från Buss Micke ;).
Hursom helst dök denna och en till upp, och maten fick skjutas lite på framtiden.

Trevligt värre var det denna dag. Visserligen var den första Star:en skåpmat men den andra och dom 2 äldre Polska bussarna som i släptåg var ju trevliga.

Sedan att BM inte alltid uppskattar detta matställe är att han inte riktigt inser det strategiska placeringen där dom flesta bussarna kommer ner till Viking-terminalen och även man kan ha koll på vad som åker upp på Fjällgatan medans man sitter ute och äter ;D

//Niclas

yngrot

Fast just dessa bussar gör inte så mkt om man missar...  :P  bättre ta på de riktiga favvobussen  en MaxCi.. :D
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

Niclas Rosenius

Citat från: yngrot skrivet 19 december 2009, 12:20:20 PM
Fast just dessa bussar gör inte så mkt om man missar...  :P  bättre ta på de riktiga favvobussen  en MaxCi.. :D

Dom passerar där med  ;D

//Niclas

yngrot

Då vill vi se bildbevis på det... ;)
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

Oskar A

Citat från: JoSe skrivet 19 december 2009, 09:55:28 AM
Lucka 19 bjuder på:

Inte jag heller men kan ändå inte hålla tyst. :) ;) ;D Stället heter "Därmed pasta".

Trevlig bild förresten.
Besök gärna min hemsida

http://oskara.se/