Huvudmeny

Då var snön här.

Startat av Möllers, 16 december 2009, 21:40:16 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Möllers

Vaknade kl 1800 sog det var snö ute o det snöade det gör det nu med.
Senare drog jag ut fotade lite fick helt okey bilder på snön o på bussarna  :)

Björn Lövdahl

Hur fan kan man vakna kl 18 om man inte jobbar några konstiga tider?

//Björn som steg upp 02:15
//Björn Lövdahl
Lokförare på Stockholmståg KB

Kolla gärna in mina bilder på http://www.bussbjornen.se

Möllers

Var uppe för sent så blir det så.

Björn Lövdahl

Citat från: Mattias Möller. skrivet 16 december 2009, 21:46:04 PM
Var uppe för sent så blir det så.

Måste ha varit jäkligt sent..
Jag gick och la mig 22:30 igår och upp 02:15 imorse
//Björn Lövdahl
Lokförare på Stockholmståg KB

Kolla gärna in mina bilder på http://www.bussbjornen.se

Jona

Mycket snygga bilder du fått till. Kanske ett av dina bästa bildsvep hittills. Eller i alla fall det bästa jag minns, vilket inte betyder något då jag bara är utrustad med ett dåligt oformaterat 256 KILOBYTE minne i min skalle....

Tack för detta....

/Jona
MVH Filosofen Jona

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Möllers

hisen12

FInt, och en gammal Söderhamnare också, Fan jag vill ha tillbaka VESTarna, Gillar dom bättre en Volvo 8500!

Peter Rost

Pass på och njut av vintervädret nere i Skåne, ni som uppskattar vinter vill säga. Dan före jul väntas åter plusgrader från Svealand, och söderut, tyvärr. :(

/Peter

Möllers

Efter julborden på jobbet kanske jag fotar mer i stan då och det är ljust ute då hoppas det snöar då med.
Övrigt var det skoj det kom snö i Landskrona till slut det lär vara kvar imorgon ellerfall  :)

Carl Eric

Citat från: Mattias Möller. skrivet 16 december 2009, 21:40:16 PM

Snyggt skylt! Så har vi inte "hemma"...

Och så en fråga, vad händer om Trådbussen "kommer bort" från tråden? Har den batterier då?

MVH Calken
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Tonniiie

Citat från: calken skrivet 17 december 2009, 16:46:31 PM
Snyggt skylt! Så har vi inte "hemma"...

Och så en fråga, vad händer om Trådbussen "kommer bort" från tråden? Har den batterier då?

MVH Calken

Jepp bussen kan köra på ett stort batteri vet inte riktigt hur det fungerar ;)

Mikael Ringmarck

Trevliga vinterbilder du fått till Mattias! Kul att se att ni där nere också får njuta av lite snö  ;D Själv har jag inte gjort annat än sprungit omkring med kameran här i Stockholm. Det blir inte lika vackert på bild när saltbilarna vart ute så man måste ju passa på.

Bussmicke

Nää, Saltbilarna är mina Hatobjekt. Ska det vara vinter o snö skall det vara minst -10 eller kallare så saltet inte biter
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

at1981

Hej!

Åh vad underbart väder ni har där nere i Skåne också :)
Vinter och snö är det bästa som finns :) :D
Med vänliga hälsningar Alexander T (at1981) från Södra Kopparmora ute på Värmdö i Södra Uppland.