Bilder ifrån Köpenhamn del13.

Startat av Möllers, 03 december 2009, 18:30:01 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Möllers

Sen kom det en annan DAB buss hos City Trafik detta var så trevligt hade sån tur idag hittar bussarna i stan mådde som en pärla  8)
Kom sen till stationen var så trött hade ond i benen sen fick jag nog tog jag tåget hem satt halv sov på väggen hem var helt slut.
Detta är sista bilderna på delen nu hoppas ni gillade dom.

Bussmicke

Mycket trevligt, är lite avis på dig som har så pass nära dit.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Björn Lövdahl

Citat från: Bussmicke skrivet 03 december 2009, 20:31:36 PM
Mycket trevligt, är lite avis på dig som har så pass nära dit.

Du får bli skåning Micke! ;D
//Björn Lövdahl
Lokförare på Stockholmståg KB

Kolla gärna in mina bilder på http://www.bussbjornen.se

Möllers

Tack bussmicke jo jag har nära ditt tar typ en timme o 15 minuter ditt ifrån Landskrona.
Till Våren ska jag besöka helsingör tar tåget ditt men biljetten kostade 256kr åka retur ditt till köpenhamn.
Men det är det värt.

Bussmicke

Så gärna om jag var tvungen att flytta
//Bussmicke.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Möllers

bussmicke var du inte i köpenhamn i somras  ???

Bussmicke

//Bussmicke.

Möllers

Ska resa ditt igen till köpenhamn den 18 Dec om jag hinner finns mer att fota där inne ska leta efter nya citaro bussar och fler DAB bussar denna gång.
Hade så trevligt sist där kom många härliga bussar där sist  :)

René Thaulov

Citat från: Mattias Möller. skrivet 07 december 2009, 18:36:39 PM
Ska resa ditt igen till köpenhamn den 18 Dec om jag hinner finns mer att fota där inne ska leta efter nya citaro bussar och fler DAB bussar denna gång.
Hade så trevligt sist där kom många härliga bussar där sist  :)
Bemærk at 18. december er den dag klimatopmødet (COP15) i København slutter, og en masse af verdens ledere, bl.a. USA's præsident Obama, vil være i byen. Der vil sikkert være mange busomlægninger og måske demonstrationer. Du kan altså ikke regne med at busserne kører, hvor de plejer den dag i Københavns Centrum og på Amager.

Möllers

Tack för infon jo visste han skulle ditt Obama till köpenhamn visste inte vilken dag det var men nu vet jag  :)
Får väl åka ditt då mellan 28 Dec och 31 dec.

groenis

Hej Mattias
Synd att jag inte kan få dig att åka till Fyn och Odense,
Min yngre Morbror körde Bybussarna där tills hans diabetes tvingade honom att byta jobb till
Lager Cadillac (Gaffeltruck).
Det är nog där mitt intresse för trafik har kommit ifrån,
Morfar körde lastbil och taxi
Äldre morbror körde lasbil,buss och Taxi
Yngre morbror likaså
yngre moster Taxi,buss och samt kran på Lindö Varv dessutom var hon Danmarks första kvinnliga djuskötare.
Som alla Danskar känner till så hyr man lokal vid födelsedagar och bröllop,då stod det mellan 25-30 taxibilar utanför och de som inte körde Taxi körde Buss eller Lastbil med och utan släp

/Lennart