Dagens tågersättning Hässleholm-Lund

Startat av Cyklisten, 29 november 2009, 17:38:02 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Cyklisten

Det pågår banarbete i Eslöv och de flesta tågen är inställda. Så det var gott om bussar som ersatte Öresundstågen och Pågatågen.
Här kommer fyra bilder:

Möllers

Fina bilder cyklisten har hört att i dec ska det börja köra nya pendeltåg det ska bli skoj att se dom.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Carl Eric

Citat från: Cyklisten skrivet 29 november 2009, 17:38:02 PM
Det pågår banarbete i Eslöv och de flesta tågen är inställda. Så det var gott om bussar som ersatte Öresundstågen och Pågatågen.
Här kommer fyra bilder:

Snygg symbol där  ;) Undra hur den ser ut innuti...

En gång där bussen var skyltad med Swebus loggan så var det ett "G" på skylten inne....
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Björn Lövdahl

Citat från: Cyklisten skrivet 29 november 2009, 17:38:02 PM

Vad trevligt, bussägaren själv ute och kör med en av hans 2 bussar som köptes förra året när det blev nya skolbussavtal i Hässleholms kommun
//Björn Lövdahl
Lokförare på Stockholmståg KB

Kolla gärna in mina bilder på http://www.bussbjornen.se

Walter

Citat från: calken skrivet 29 november 2009, 18:29:40 PM
Snygg symbol där  ;) Undra hur den ser ut innuti...

En gång där bussen var skyltad med Swebus loggan så var det ett "G" på skylten inne....

Entreprenörens logga ersätts med ett G på inre skyltar.
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!