Huvudmeny

Facepalm

Startat av Bergenga, 28 november 2009, 22:30:08 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bergenga

I dag fant jeg "bare" 60 turistbusser av forskjellig nasjonalitet i områdene rundt Dybbølsbro og Ingerslevsgade, så det var kanskje ikke så rart at noen tenkte på å parkere tettest mulig. Her var i hvert fall en som gjorde det med relativt god presisjon.

VT 90126 i Ingerslevsgade, København, 28.11.2009.

Og hvis du lurer på hvorfor "facepalm" var det første ordet jeg tenkte på da jeg så denne bussen så var det at jeg husket dette bildet:
http://www.icanhasmotivation.com/facepalm-youre-doing-it-wrong/
(Uten noen som helst sammenligning forøvrig. ;) )
Mvh.
Øyvind Berg

Möllers

Vad den står nära stolpen där ojoj  :P
Fina bilder.

Niclas Rosenius

Det låter att du hade lite att göra idag då.

//Niclas

Bergenga

Takk, Mattias!

Citat från: Niclas Rosenius skrivet 28 november 2009, 22:41:59 PM

Det låter att du hade lite att göra idag då.

//Niclas

Jo, det var ganske "jobbigt". Jeg må jo sørge for å ta bilder av alle bussene, for her i Danmark virker det som det nesten ikke er noen andre som tar bilder av turistbusser. Det finnes heldigvis unntak.

Nesten halvparten av bussene var svenske. Det var også en del tyske og selvfølgelig danske. Norske busser fant jeg bare fem stykker av.
Jeg kunne helt sikkert ha funnet flere busser om jeg hadde gått opp til Tivoli og Rådhuspladsen, men jeg var rett og slett lei og hadde dessuten behov for å gjøre av plass på minnekortet.
Det ble også bilder av nesten et dusin busser i linjetrafikk i dag, deriblant to Cityliner L og to 9700HD.
Mvh.
Øyvind Berg