Lång-Maxci i höstsolen

Startat av Greger Larsson, 23 november 2009, 23:17:29 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Greger Larsson

Mot nya uppdrag, påställd idag:

j-a

Tycker mig känna igen han som sitter i bussen,kan det tänkas att den är såld? ;)

Ersa

Dessutom har man avlägsnat all firmatext, så det verkar inte bättre...

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

j-a

På lunchrasten idag blev det en runda på byn i Malung,jag hade mina aningar vad som kunde finnas på jensen buss parkering sedan man sett Gregers bild från igår ;)

Jona

Hoppas dom tar väl hand om denna fina trevliga individ...

Den vill ha ett bad som steg ett, och ett varmt garage, lite omvårdnad och kanske en kram.

/Jona
MVH Filosofen Jona

Greger Larsson

Citat från: j-a skrivet 24 november 2009, 19:39:52 PM
På lunchrasten idag blev det en runda på byn i Malung,jag hade mina aningar vad som kunde finnas på jensen buss parkering sedan man sett Gregers bild från igår ;)

Trevligt, då gick nog resan utan missöden. Fräsch buss, men det var ju trots allt över ett år sedan den rullade senast.

/GL

yngrot

Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

Ersa

Citat från: Bussmicke skrivet 24 november 2009, 01:21:05 AM
Jiipiiiii

Bussmicke citerar här vad köparen kommer att utbrista sedan affären är klar! ;D

Bussmicke

Jippiiii att Skellefte slapp den men nu får Sälarna lida..
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Ersa

Undrar om Umeborna jublar lika mycket som du när de tre bussarna som klarar all typer av vinterväglag försvinner pga ålderskraven, och de väntar förgäves på en B9S eller OmniCity som förgäves försöker ta sig lös från ett ställe på plan mark där den fastnat pga några millimeter snö.

"Ja, visst står vi här och fryser, men hellre frysa i en timme än att få åka hem i en varm MaxCi"

Nja..... ::)