Huvudmeny

Novembermörker

Startat av Marc, 23 november 2009, 19:59:35 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Marc

Helgens Interbuskörningar gav upphov till lite regnruskbilder!

Först en hastig bild från Sundsvall på väg till tåget, var avlösningsförare på en buss till Luleå.

Söndag kväll tillbringades i Örebro, naturligtvis regnade det både katter och hundar.

Ingen Verspieder, men en annan välkänd Uppsalaförare.

Hyfsad bildkvalitet i alla fal...

Bussmicke

Trevligt, dessa Swe Ex 00xx verkar vara vanligare på andra ställen än Stockholm.
Här syns de inte ofta tycker jag.
Är Örebro, Jönköping, Göteborg o Malmö bättre tro?

När 67xx var nya drällde det av dem i Stockholm i början, nu ser man bara dem inte lika mycket utan samma träliga skåpmat (56xx, 60xx och 62xx) hela tiden o inget nytt.

Var hittar jag 0035-0049 säkrast?
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Niclas Rosenius

Citat från: Bussmicke skrivet 24 november 2009, 01:25:41 AM
Trevligt, dessa Swe Ex 00xx verkar vara vanligare på andra ställen än Stockholm.

När 67xx var nya drällde det av dem i Stockholm i början, nu ser man bara dem inte lika mycket utan samma träliga skåpmat (56xx, 60xx och 62xx) hela tiden o inget nytt.

Du får väl ta och prova Uppsala för där ser man dom ganska ofta. Fick 0046 idag :D

//Niclas

Jacob med C

Citat från: Marc skrivet 23 november 2009, 19:59:35 PM
Helgens Interbuskörningar gav upphov till lite regnruskbilder!

Först en hastig bild från Sundsvall på väg till tåget, var avlösningsförare på en buss till Luleå.

Trevliga bilder. Verkar som KR Trafik verkar nu fått inv nummer på sin 215.
Besök min hemsida för bilder från Norrland http://www.bussbilder.com . Över 2100 bilder.

Instagram konto:
https://instagram.com/bussbilder.se?utm_medium=copy_link

Dammtussar kan vara ett bevis på att någon gjort något roligare!

Knut

En dag i Oslo kan vel gi deg noen. Alle gøteborg og malmö vogner er vel der iløpet av endag. Og de som går på 888 da

Ersa

Citat från: Bussmicke skrivet 24 november 2009, 01:25:41 AM

Från att vara nästan Volvofri har det blivit väldigt Volvotätt på 801:an på sistone. Dock varvas 68xx-vagnarna med 4975, så det är inte enbart 00xx-vagnar där. Sen "äger" ju Uppsaladepån några 00xx-vagnar så det vore ju märkligt om dessa inte passerar huvudstan lite då och då. Det kanske sker just när du vänder ryggen till? ;)

Ser du inte 67xx-vagnarna så ofta? Jag tycker att jag ramlar på dem alltför ofta, oavsett vilken E4-linje jag ska ut på.