Från Ullånger, via Bönhamn till Kramfors

Startat av Ante, 17 augusti 2007, 23:20:41 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Ante

En liten rundresa i Världsarvet med andra ord :D

Vi börjar i Ullånger där Byberg & Nordins 25:a står och väntar på passagerare ut mot Nordingrå

Efter att släppt av de som ville av på Vallen i Nordingrå fortsatte turen mot Bönhamn, och längs vägen där fanns det en som ville av vid Färnsvik.

Och till slut är vi framme i det vackra Bönhamn

Därefter åker vi tillbaka till Vallen, där jag blir stannandes i ca en halvtimme innan bussen till Kramfors kommer. Hur kan man då fördriva tiden bättre än att gå till Byberg & Nordins kontor ;)

Avgång 15:45 i Kramfors...

Ett lite udda inslag i busskaran är denna helvita Veoliabuss. Kom dit i Maj eller Juni om jag inte minns helt fel.

Hoppas bilderna gladde någon :)

/A

Greger Larsson

Citat från: Ante skrivet 17 augusti 2007, 23:20:41 PM

Avgång 15:45 i Kramfors...

Hej!

Trevliga bilder!

Man kan säga att Burträsk och Kramfors i alla fall har en sak gemensamt, samtliga busslinjer avgår kl 15.45..

/GL

Ante

Citat från: Greger Larsson skrivet 17 augusti 2007, 23:26:32 PM
Hej!

Trevliga bilder!

Man kan säga att Burträsk och Kramfors i alla fall har en sak gemensamt, samtliga busslinjer avgår kl 15.45..

/GL

Och efter det är det tomt på Busstationen ett bra tag ;)
Tackar.

/A

Muk

Trevligt. Var i Bönhamn är bilderna tagna? Jag har ätit på/i Arnes sjöbod några gånger för länge sedan men känner inte igen mig.  :-[

Ante

Citat från: Muk skrivet 17 augusti 2007, 23:43:17 PM
Trevligt. Var i Bönhamn är bilderna tagna? Jag har ätit på/i Arnes sjöbod några gånger för länge sedan men känner inte igen mig.  :-[

Bilderna är tagna ca 200 meter från Arnes Sjöbod om man följer "Stora vägen" :)
Längst bort på vändplatsen.

/A

Muk

Citat från: Ante skrivet 17 augusti 2007, 23:50:03 PM
Bilderna är tagna ca 200 meter från Arnes Sjöbod om man följer "Stora vägen" :)
Längst bort på vändplatsen.

/A

Aaa, ok. Tack då är jag med. Jag tror bara att jag har varit i den andra delen av viken.  :)

Simon A

Snygga bilder. Somriga och stämmningsfulla i snygg miljö :)

//Simon