Huvudmeny

Ex. Lidingö..

Startat av Bussmicke, 27 oktober 2009, 22:05:24 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Niclas Rosenius

Mysigt med MaxCi  :D

//Niclas

virtual1

Citat från: Bussmicke skrivet 27 oktober 2009, 22:05:24 PM

Ingen bra bild, men 6102 har väl vart längre i Söderort än Lidingö tidigare, eller har jag fel? =) - så den har väl kommit hem s.a.s? =)

Jona

Bussmikke, något är fel i min datorn, För inga av dina bilder syns för mig, vare sig i morse eller nu. Vad har jag gjort för fel, tips på hur jag ska rätta till det.

PS bara dina bilder BM som inte syns, alla andra skribenters bilder syns.
Måste vara min dator som fått för sig och bli rasist och bli anti mot ICA-arbetare eller dylikt, annars är något fel trasigt...

/Jona
MVH Filosofen Jona

virtual1

Citat från: Jona skrivet 27 oktober 2009, 22:33:50 PM
Bussmikke, något är fel i min datorn, För inga av dina bilder syns för mig, vare sig i morse eller nu. Vad har jag gjort för fel, tips på hur jag ska rätta till det.

PS bara dina bilder BM som inte syns, alla andra skribenters bilder syns.
Måste vara min dator som fått för sig och bli rasist och bli anti mot ICA-arbetare eller dylikt, annars är något fel trasigt...

/Jona

Om du har en router, starta om den! - Brukar vara att vissa DNS:er behöver uppdateras manuellt hos vissa routrar, de kanske inte hämtar info mer än en gång om dan eller så!

Cero

Citat från: virtual1 skrivet 27 oktober 2009, 22:29:11 PM
Ingen bra bild, men 6102 har väl vart längre i Söderort än Lidingö tidigare, eller har jag fel? =) - så den har väl kommit hem s.a.s? =)

Jodå, 6102 har som sagt varit i Söderort förr och undrar om den inte varit på Lidingö en vända tidigare också. Om jag inte minns fel deltog väl denna i de fältprov som Scania gjorde med ett antal tidiga Omnicity. I den skepnaden var den ursprungligen i Hornsberg som nr 4050 och senare 6890 innan den reste till Norrköping en sväng. Var den månne i Söderhallen också? Berest gammal dam med andra ord.

Bussmicke

Citat från: virtual1 skrivet 27 oktober 2009, 22:39:50 PM
Om du har en router, starta om den! - Brukar vara att vissa DNS:er behöver uppdateras manuellt hos vissa routrar, de kanske inte hämtar info mer än en gång om dan eller så!

Servern ligger nere.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

yngrot

Kul du visa en riktig buss B-M  mera MaxCi tack.. ;)
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

virtual1

Citat från: Bussmicke skrivet 27 oktober 2009, 23:51:28 PM
Servern ligger nere.
jasså? Såg dina bilder utmärkt då frågan ställdes o gör det nu med!