Två Halmstamaxci o en bibbla

Startat av Anders K, 17 augusti 2007, 18:47:08 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Anders K

Peter Andersson

Jag Scania maxi ci bussarna i Halmstad är speciella. De vet jag- Är föredetta Halmstadsbo. Vad gäller biblan så är den med väldigt speciell

MVH Peter
Delsbo

Karsten

Citat från: Peter Andersson skrivet 17 augusti 2007, 22:15:15 PM
Jag Scania maxi ci bussarna i Halmstad är speciella. De vet jag- Är föredetta Halmstadsbo. Vad gäller biblan så är den med väldigt speciell

MVH Peter
Delsbo

På vilket vis är Halmstads Maxci speciella?

Johan Hansson

Den bilden värmer. Dessa bussarna trots lite till åren kommna bussarna men man åker bekvämt.
De går på etanol. och vi har 5 st. av Scania maxi ci dessa är:

3930
3931
3932
3933
3934
3935

och en liten kommentar om om Halmstads nya Stadsbibliotek.
ÄR ni i Halmstad och fotar bussar eller på semester så passa på att ta en tur in på biblioteket.
Busschaufför
"Busschaufförer transporterar världens värdefullaste last!"
Har som hobby att fotografera bussar och natur och annat skoj i omgivningen.

Peter Andersson

Vad gäller Scania ci maxi bussarna så är dom speciella på sitt vis precis som Stocholms maxi ci var he he. Och vad gäller biblioteket i Halmstad tycker jag definitivt att ni ska besöka om ni är i Halmstad. Säger en före detta Halmstadsbo  ;)

MVH Peter
Delsbo

Staffan Sävenfjord

Citat från: Peter Andersson skrivet 18 augusti 2007, 00:23:13 AM
Vad gäller Scania ci maxi bussarna så är dom speciella på sitt vis precis som Stocholms maxi ci var he he. Och vad gäller biblioteket i Halmstad tycker jag definitivt att ni ska besöka om ni är i Halmstad. Säger en före detta Halmstadsbo  ;)

MVH Peter
Delsbo

Lite mer allvarligt är dessa bussar lika andra MaxCi, men de är mer välskötta än vad som brukar vara fallet på andra håll.
Jag bloggar också http://savenfjord.blogspot.com/. Mina bussbilder finns på http://staffansbussbilder.blogspot.se/ (uppdateras så gott som dagligen med nya bilder)

Sundås

En annan var i Halmstad igår! Fina bussar, och fint bibliotek också :)
Mina bussbilder hittar du på www.sundas.se

Walter

Citat från: Johan H skrivet 17 augusti 2007, 23:07:39 PM
Den bilden värmer. Dessa bussarna trots lite till åren kommna bussarna men man åker bekvämt.
De går på etanol. och vi har 5 st. av Scania maxi ci dessa är:

3930
3931
3932
3933
3934
3935

och en liten kommentar om om Halmstads nya Stadsbibliotek.
ÄR ni i Halmstad och fotar bussar eller på semester så passa på att ta en tur in på biblioteket.

Aja sex stycken blir det, var inte blygsam!
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Peter Andersson

Just precis. De är som staffan säger. Halmstads maxi ci bussar är mer välskötta än i dom flesta andra städer där dom har funnits.

Detta gäller dock inte Hudiksvall. När vi hade 2 stycken maxi ci 3664 och 3665.Dessa var väldigt välskötta in i de sista

MVH Peter
Delsbo

Johan Hansson

Tack, Walter för att du rättade mig, bommade visst en.
Busschaufför
"Busschaufförer transporterar världens värdefullaste last!"
Har som hobby att fotografera bussar och natur och annat skoj i omgivningen.

Kvarne

Tack för trevlig bild!

Den här lacken tycker jag är riktigt tjusig! Särskilt på CN113!  :)
Mvh Kvarne
-----------------------------------------------
You know I love you but I just can't take this
You know I want you, but I'm in too deep