Huvudmeny

Funktionsbeskrivningar

Startat av baloo355, 21 oktober 2009, 16:50:55 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

baloo355

Hej!
Jag håller på med Busskort. Nu tänkte jag fråga om det är någon som har ett bra tips så man kan lära in funktionsbeskrivningarna på bästa sätt, och förklara? Finns det någon bra sida på internet som man kan titta på. Läser i Tungboken, men kommer bara inte på något bra sätt att förklara hur dom olika är uppbyggda så man blir godkänd på provet.

Tacksam för svar

Simon Bertilsson

Plugga, plugga, plugga får jag tyvärr säga. Det bästa är ju om du har en bra lärare som kan förklara det hela på ett pedagogiskt sätt.
Kan du inte få tag på instuderingsfrågor någon stans?

baloo355

Tack för ditt inlägg.

Ja jag ska plugga resten av veckan på bara funktionsbeskrivningar. Jag hoppas att jag kommer på någon bra formulering så dom begriper vad jag menar på Vägverket.

Danne B.

Citat från: baloo355 skrivet 21 oktober 2009, 17:01:28 PM
Tack för ditt inlägg.

Ja jag ska plugga resten av veckan på bara funktionsbeskrivningar. Jag hoppas att jag kommer på någon bra formulering så dom begriper vad jag menar på Vägverket.

Så länge du vet vad du pratar om så godkänner dom även konstiga formuleringar... Faktiskt... :)

//Danne

baloo355

Tack för inlägget!

Jag har ju självstudier Torsdag o Fredag så jag ska plugga och göra anteckningar. Så det är bara att hoppas att man lyckas att formulera.