Silvergrått och rött i Linköping

Startat av Ersa, 15 oktober 2009, 22:48:19 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Ersa

Ersa

Citat från: PhotobucketAttention! You have exceeded the 10 GB monthly bandwidth limit on your free Photobucket account.  As such, your image and video links have been temporarily disabled.  Your images and videos have not been deleted but will be reactivated on the 17th of the month, when your bandwidth usage resets to zero.

Aha!

Citat från: PhotobucketIf you'd like to re-activate your links right away, you can upgrade to a Photobucket Pro account for $24.95 for a full year.

Aldrig i livet.

Ersa

Citat från: RoTe skrivet 16 oktober 2009, 12:36:12 PM
one.com...

Ja... Någon gång ska jag ta mig tid till att fixa en riktig hemsida med domän och allt. :)

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

stora mellösa

ett bra och billigt alternativ är manufrog.com med svensk support  som svarar snabbt på frågor inga drift problem alls vet flera sidfor som ligger hos dem 

störtsta paketet de ahr kostar ca 500 per år

Ersa

Som sagt: Framöver blir det mera seriöst. Två egna toppdomäner, varav en är för en privat sida samt en lite mer "nördig" fordonsfotosida. Dock tänkte jag satsa mer på konstnärliga bilder i ovanliga vinklar på den senare.