Huvudmeny

Rally Malmö - Oslo!

Startat av Bergenga, 09 oktober 2009, 10:45:55 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bergenga

AKP 668 og SKZ 508 ved Svävarterminalen, Malmö, 09.10.2009.

Hvem når først fram til Oslo?

Dette blir en kamp mellom Scania og Volvo ... mellom Spania og Finland ... mellom Nettbuss og Swebus ... mellom 35 seter og 60 seter.

Swebus Expressen tjuvstartet faktisk fra Malmö, men sjåføren mente at Bus4You jukser som ikke kjører innom like mange plasser.
Jeg sitter på Bus4You og her går alt fint. Har en skikkelig trivelig sjåfør som visstnok var første busseier med dobbeltdekker i Sverige.

Interessant nok var det bussen til venstre jeg ikke hadde bilde av fra før. :)
Mvh.
Øyvind Berg

Johan Hansson

.....och vinnaren är Bus4You då de har färre stopp. ;D
Busschaufför
"Busschaufförer transporterar världens värdefullaste last!"
Har som hobby att fotografera bussar och natur och annat skoj i omgivningen.

Bergenga

Jupp, vi vant! ;D

Er nå snart i Oslo. Ser byen innerst i viken rett framme her. Da blir det 2 1/2 time å kikke rundt etter busser å fotografere før jeg setter meg på neste buss videre hjem.

Swebus Express er ifølge tidtabellen ikke ventet å komme fram før om en time ...
Mvh.
Øyvind Berg

Jeppe Hagelbäck

Ersa

Bus4you:
Malmö 07:50
Oslo 15:05

SwEx:
Malmö 07:45
Oslo 15:45

Knut

Kan da legge til at Lars kjørte fra Malmø til Gøteborg. Göte overtok der og fortsatte ferden videre mot Oslo med SweX vognen

yngrot

Citat från: Johan Hansson skrivet 09 oktober 2009, 11:07:50 AM
.....och vinnaren är Bus4You då de har färre stopp. ;D

De vinner väl även på komfort då de har större utrymme vid varje stol .. och de har ju Scania... :D
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

Niklas Bygdestam

Citat från: yngrot skrivet 11 oktober 2009, 12:57:51 PM

De vinner väl även på komfort då de har större utrymme vid varje stol .. och de har ju Scania... :D

Mer komfortabel och betydligt vackrare buss :D
Jag är växelvis boende i Uppsala och i Belgrad. Granskar därför fordon, trafik och infrastruktur ur två länders perspektiv.