Efterlyses: Mobitec 300TD kabel

Startat av Yujin Zhang, 08 oktober 2009, 18:39:32 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Yujin Zhang

Är det någon här inom branschen som kanske vet vart man kan få tag på en sådan kabel (eller kanske har en extra som ligger och samlar damm som kan ev bortskänkas?) som kopplar ihop styrenheten Zebra 300TD till datorn?

Har försökt kontakta Mobitec flertal gånger men har inte fått något svar därför gör jag en förfrågan här. Svaren kan också skickas via PM om så önskas.

Optimal

Citat från: Yujin Zhang skrivet 08 oktober 2009, 18:39:32 PM
Är det någon här inom branschen som kanske vet vart man kan få tag på en sådan kabel (eller kanske har en extra som ligger och samlar damm som kan ev bortskänkas?) som kopplar ihop styrenheten Zebra 300TD till datorn?

Har försökt kontakta Mobitec flertal gånger men har inte fått något svar därför gör jag en förfrågan här. Svaren kan också skickas via PM om så önskas.

::) Känns Bekant  ;D

Ingemar

Om du skall ladda en 300TD behöver du väl både kabel och en sk loader? Dvs en dosa (ser ut ungefär som en 300TD) som du kopplar upp mot datorn och som sedan kan tanka över filerna till 300an. Men det är möjligt att det går att koppla direkt till datorn, jag har dock alltid jobbat via loader. Antagligen kan Patrik Henrikson svara på vad som behövs.
MVH Ingemar
Kör, tvättar, servar, lagar och trafikleder bussar för Söne Buss i Göteborg