Rastlokaler i Stockholms innerstad

Startat av Helena Jönsson, 13 september 2009, 16:10:44 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Ersa

Citat från: Karsten skrivet 16 september 2009, 12:16:08 PM
Ska du rita ett eget tjänstepaket?

Om oppositionen gör en skuggbudget kan väl nördarna få göra skuggtjänstepaket? ;)

Helena Jönsson

Citat från: Verspieder skrivet 17 september 2009, 00:12:04 AM
Om oppositionen gör en skuggbudget kan väl nördarna få göra skuggtjänstepaket? ;)

Hehe vet inte riktigt om jag tänkt försöka göra en hel tjänsteplan för hela innerstaden... det är ju ganska omfattande när man inte har tillgång till planeringsverktyg  :D

Yujin Zhang

Citat från: Helena Jönsson skrivet 17 september 2009, 19:22:46 PM
Hehe vet inte riktigt om jag tänkt försöka göra en hel tjänsteplan för hela innerstaden... det är ju ganska omfattande när man inte har tillgång till planeringsverktyg  :D

Penna, papper, BBA, internet och excel, det e de verktyg jag använder (obs! gör det som hobby, ej yrke!) :D

/har ej råd till hastus :P

Helena Jönsson

Citat från: Yujin Zhang skrivet 17 september 2009, 20:14:47 PM
Penna, papper, BBA, internet och excel, det e de verktyg jag använder (obs! gör det som hobby, ej yrke!) :D

/har ej råd till hastus :P

Men vilka områden har du planerat då? Innerstaden är ju ganska omfattande med många omlopp och mycket jobb att knappa in tidtabellen. Sen är det lite svårt för mig (som inte bor i Sthlm) som som inte  har koll på hur mycket reglertid man behöver på vissa linjer t.ex: du kommer till en ändhållpats 15:12. det går en tur därifrån 15:14 och en 15:24. Vilken ska man lägga i det omloppet?

Nej vem har råd med Hastus? haha