Huvudmeny

Hittat i Botkyrka

Startat av CS, 12 september 2009, 05:36:17 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

CS

Swebus 4744 flyttade till Stockholm i början av sommaren och har sedan dess stått i Tyresö. Nu har den hamnat i Botkyrka och där hittade jag den för någon dag sedan. För visst är detta 4744?

Swebus 4744, Eriksbersgaraget, 2009-09-09

Det var ju lite diskussioner om var den skulle sättas i trafik men detta tyder väl på att den borde rulla på Botkyrka-linjer inom kort?

virtual1

Citat från: CS skrivet 12 september 2009, 05:36:17 AM
Swebus 4744 flyttade till Stockholm i början av sommaren och har sedan dess stått i Tyresö. Nu har den hamnat i Botkyrka och där hittade jag den för någon dag sedan. För visst är detta 4744?

Swebus 4744, Eriksbersgaraget, 2009-09-09

Det var ju lite diskussioner om var den skulle sättas i trafik men detta tyder väl på att den borde rulla på Botkyrka-linjer inom kort?

Ser misstänkt likt ut! - fast å andra sidan såg jag skymte i dag av nåt som såg väldigt nylackat ut o liknade denna som hastigast vid Slussen,
ingen aning om det var den, men då syskonen rullar där sen tidigare så, tja?!

Bussmicke

Tyvärr har man redan klistrat på reklam..
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

homer

Citat från: virtual1 skrivet 12 september 2009, 20:47:57 PM
Ser misstänkt likt ut! - fast å andra sidan såg jag skymte i dag av nåt som såg väldigt nylackat ut o liknade denna som hastigast vid Slussen,
ingen aning om det var den, men då syskonen rullar där sen tidigare så, tja?!

finns en i björknäs som har rött runt destionationsskylten sen tidigare, kommer dock inte ihåg vilken

Ersa

Citat från: CS skrivet 12 september 2009, 05:36:17 AM
För visst är detta 4744?

Har du regnumret är det lätt att kolla via Uffes sida.

CS

Citat från: Verspieder skrivet 12 september 2009, 22:52:46 PM
Har du regnumret är det lätt att kolla via Uffes sida.
Tog ingen bild där regnummer syns, hade inte heller så mycket tid att jag noterade det. Det lär väl med ganska stor säkerhet vara den.

MrX

4744 har flyttat från Tyresö så det är med största sannolikhet den. Rött runt dest. skylten har jag för mig att det var med

Fredde

Citat från: homer skrivet 12 september 2009, 21:13:14 PM
finns en i björknäs som har rött runt destionationsskylten sen tidigare, kommer dock inte ihåg vilken

Skylten fram menar du? Det kan jag inte dra mig till minnes, men baktill är 4742 helröd efter omlackering.

homer

Citat från: Fredde_J skrivet 13 september 2009, 01:54:11 AM
Skylten fram menar du? Det kan jag inte dra mig till minnes, men baktill är 4742 helröd efter omlackering.

ja kanske minns fel, inte helt ovanligt :P

HB

Visst är det 4744. Kommer att göra ett inhopp under en tid framåt. /Henrik/

CS

Citat från: HB skrivet 13 september 2009, 14:08:38 PM

Är det något speciellt den ersätter eller behövs det lite extra resurser ett tag?

virtual1

Citat från: HB skrivet 13 september 2009, 14:08:38 PM

Betydande att den flyttas till annat garage i Sthlm efter avslutat uppdrag då?