Huvudmeny

Tuna Trafiks depå

Startat av Taunusch, 05 september 2009, 22:02:42 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Taunusch

Tuna Trafiks depå, Vilsta industriområde i Eskilstuna, i augusti 2009....

Christer K

Kommer på att ETT AB ska ligga i Eskilstuna, körde där en period då de hade ett par bussar placerade i Örebro. Men sedan vet jag inte vad som hände mer än att de blev av med en del körning.
/ Christer K
Började med buss april 1976 Örebro Trafik AB, AB Omnibus, Göteborgs Spårvägar, Linjebuss, Swebus Express, Swebus, ETT Trafik AB, Närkebuss, Flexima (körde åt Eurolines),Ragn-Sells AB. Bus4you mars 2020.

Taunusch

ETT köptes ju upp av Axelssons Trafikskolor och håller till på samma gata som Tuna Trafik, men i varsin ände på gatan....

Bussmicke

Citat från: Stefan skrivet 05 september 2009, 23:46:38 PM
ETT köptes ju upp av Axelssons Trafikskolor och håller till på samma gata som Tuna Trafik, men i varsin ände på gatan....

Och gatan heter?
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Christer K

Citat från: Bussmicke skrivet 06 september 2009, 10:48:23 AM
Och gatan heter?

Det kan jag hjälpa dig med Hejargatan ligger på södra sidan av Eskilstuna man åker från stationen tar första vägen höger under viadukten, följer vägen rakt fram så kommer man dit. Cirka två kilometer från station.

/ Christer K
Började med buss april 1976 Örebro Trafik AB, AB Omnibus, Göteborgs Spårvägar, Linjebuss, Swebus Express, Swebus, ETT Trafik AB, Närkebuss, Flexima (körde åt Eurolines),Ragn-Sells AB. Bus4you mars 2020.

Erol

Alternativt busslinje 11 mot skogstorp.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.