Buss-snack ? startsida ?

Startat av S Svensson, 12 augusti 2007, 20:57:37 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

S Svensson

Jag har svårt att komma in på "nytt ämne". Vad beror detta på? Vad gör jag för fel.
När jag skrivit ett svar på någon annans bidrag så kommer jag in på en sida efter det jag skrivit "print".
Finns det något sätt att komma in på denna startsida direkt?

Upplysningsvis så använder jag två olika datorer skilda från varandra när jag skriver.
Mvh Sören S

Walter

Citat från: S Svensson skrivet 12 augusti 2007, 20:57:37 PM
Jag har svårt att komma in på "nytt ämne". Vad beror detta på? Vad gör jag för fel.
När jag skrivit ett svar på någon annans bidrag så kommer jag in på en sida efter det jag skrivit "print".
Finns det något sätt att komma in på denna startsida direkt?

Upplysningsvis så använder jag två olika datorer skilda från varandra när jag skriver.
Mvh Sören S
´

I din profil så anger du om du efter att du skrivit ett ämne vill komma tillbaka till ämnet eller komma till index-sidan med alla ämnen.

En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

S Svensson

Jag har en på min arbetsplats och en dator på mitt arbetsrum (olika platser)

Walter

Citat från: S Svensson skrivet 13 augusti 2007, 23:28:41 PM
Jag har en på min arbetsplats och en dator på mitt arbetsrum (olika platser)

Okej, tyckte det lät konstigt att ha två datorer bredvid varandra! ::)
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Frippe Fribas

Citat från: Walter skrivet 14 augusti 2007, 07:16:09 AM
Okej, tyckte det lät konstigt att ha två datorer bredvid varandra! ::)
Jag har tre hemma, men en är slaktad och väntar på den sista färden till de sälla jaktmarkerna hos SRV i Flemingsberg.
De två andra står dock mittemot varandra i samma rum, men jag använder bara den  ena till att "snacka" här med...
Så det kan ju uppenbarligen förekomma  ;)
I ärlighetens namn skall det iofs kanske sägas att det bara är den ena datorn som är min...
//Fredrik

Patrik

Dom flesta som är någorlunda ''datorhackers'' (datorberoende) kan ofta ha flera datorer bredvid varandra, inklusive jag...  ;)

Henasa

Det är kul med datorer. Har 2 stationära hemma med Xp på samt en bärbar med Ubuntu. Gillar Det skarpt. Lite bök med vissa installationer men stabilt. Stabilt som fan för att citera Dr Alban.

S Svensson

Till allvar !
När jag får in startsidan så kommer ett antal val. Buss-,lastbil-,väg -eller övrigt.
När jag klickat på en av dem så kommer en sida fram. Sedan får jag inte in "Nytt ämne". Först sedan jag skrivitsvar på något så kommer " nytt ämne " fram.
När jag frågade Stasffan litet så var det tal om web-läsare.Därav att jag provade på olika datorer.
Om det är så för många kanskle sidan får göras om så man kan få fram "nytt ämne" omedelbart.
Tack  SS-n