Lergökarallyt 2009 Ängelholm

Startat av fontheking5, 25 augusti 2009, 16:30:54 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

fontheking5

På Lördag 29 Augusti är det dags för Lergökarallyt i Ängelholm .  Rally och veteranutställning i Ängelholms hembygdspark av bilar motorcyklar, mopeder, brandbilar, bussar, lastbilar och traktorer.
Om ni är intresserade av äldre bilar , lastbilar och övriga motorfordon är ni välkomna dit .  :)
http://www.lergokarallyt.se/

fontheking5

Utställning och rally för alla fordon äldre än 1975 . Även bussar och lastbilar finns utställda . Tid på lördag , jag kommer dit om vädret tillåter . :)

fontheking5

>:( :( :'( Skånetrafiken stoppade effektivt resan med banarbete och förseningar och växelfel och allt . Satt 2 timmar i Vallåkra innan jag kom hem igen . Så tyvärr ingen träff för mig . Väldigt synd . Nästa år blir det bil dit .

jonas a

Citat från: fontheking5 skrivet 29 augusti 2009, 12:56:20 PM
>:( :( :'( Skånetrafiken stoppade effektivt resan med banarbete och förseningar och växelfel och allt . Satt 2 timmar i Vallåkra innan jag kom hem igen . Så tyvärr ingen träff för mig . Väldigt synd . Nästa år blir det bil dit .

Dålig stil, och ersättningsbussar? Dom lyste med sin frånvaro, eller hur?

Tråkigt att din helg blev förstörd på detta sättet.

fontheking5

Buss fanns men jag hde redan missat tåget till Ängelholm på grund av förseningar på vägen . Men tråkigt är det när det blir så här . Om jag hade åkt med bussen hade jag bara fått vänta i Ramlösa tyvärr .