Huvudmeny

Malmö Festivalen

Startat av jane, 19 augusti 2009, 19:59:42 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

jane

Matstånd

Marknadstånd

Kreativa konstnärer

Texter med: Snart är det du och jag igen, du är vacker som du är mm. finns lite varstans i stan ;)

Cyklisten

Gillar Festivalen trots att den har flyttat, men hann bara njuta av den i fredags, då jag fortfarande hade pengar i plånboken. En nära möte med geting, men enlitersöl på GAT hjälpte en del ;)

Bussmicke

Håller den på ännu?
Flyttat var?
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Simon Bertilsson

Cyklisten

Citat från: Bussmicke skrivet 21 augusti 2009, 08:52:54 AM
Håller den på ännu?
Flyttat var?

Marknaden har flyttat mot stadshuset och musiken ändå till Folkets Park, men allt inom stadsgränserna  :)

Simon Bertilsson

Citat från: Cyklisten skrivet 22 augusti 2009, 00:29:11 AM
Marknaden har flyttat mot stadshuset och musiken ändå till Folkets Park, men allt inom stadsgränserna  :)

Ja, Södra förstadsgatan har flyttat till ett stråk som går från Gustav bort mot Folkets park, medan det som tidigare fanns i Slottsparken och på Lördagsplan har flyttat till Folkets park.

Rickardo

Citat från: Cyklisten skrivet 19 augusti 2009, 22:09:53 PM
Gillar Festivalen trots att den har flyttat, men hann bara njuta av den i fredags, då jag fortfarande hade pengar i plånboken. En nära möte med geting, men enlitersöl på GAT hjälpte en del ;)

Själv tycker jag inte om festivalen och försöker undvika den så mycket det går  :)
Man är dock glad att man inte bor mitt i stan när detta spektakel sätter igång.
Mvh Rickardo som just nu finns i Småland