Lokaltrafiken i Karlskoga

Startat av Stefan P, 12 augusti 2009, 12:28:01 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Stefan P

Hej

Lokaltrafiken i Karlskoga får nytt linjenät from. 090817. Tre linjer blir fem. Återkommer med mer information.

mvh Stefan P

virtual1

Citat från: Stefan P skrivet 12 augusti 2009, 12:28:01 PM
Hej

Lokaltrafiken i Karlskoga får nytt linjenät from. 090817. Tre linjer blir fem. Återkommer med mer information.

mvh Stefan P

Står massa här:

http://www.karlskoga.se/344.html

Stefan P

Hej

Tack för hjälpen, Karlskoga kommun brukar inte vara så snabba, de skulle även skicka ut en broschyr om den nya trafiken och den har inte kommit än. Jag vet för mina föräldrar bor i Karlskoga.

mvh Stefan P

Christer K

Citat från: Stefan P skrivet 12 augusti 2009, 17:07:25 PM
Hej

Tack för hjälpen, Karlskoga kommun brukar inte vara så snabba, de skulle även skicka ut en broschyr om den nya trafiken och den har inte kommit än. Jag vet för mina föräldrar bor i Karlskoga.

mvh Stefan P
Och inte nog med det nu klagar Karlskoga Kommun på Länstrafiken att de nya bussarna inte duger till trafiken.

/ Christer K
Började med buss april 1976 Örebro Trafik AB, AB Omnibus, Göteborgs Spårvägar, Linjebuss, Swebus Express, Swebus, ETT Trafik AB, Närkebuss, Flexima (körde åt Eurolines),Ragn-Sells AB. Bus4you mars 2020.

Christer K

I Dagens Nerikes Allehanda har man kommit överens med VL-buss och Länstrafiken att de nya bussarna ska byggas om. Vilken soppa, undrar hur det kommer att bli i Örebro när de nya Man bussarna kommer. Kanske inte de duger för Örebro Kommun. Vi får snart veta, inte långt kvar till trafikstarten.
/ Christer K
Började med buss april 1976 Örebro Trafik AB, AB Omnibus, Göteborgs Spårvägar, Linjebuss, Swebus Express, Swebus, ETT Trafik AB, Närkebuss, Flexima (körde åt Eurolines),Ragn-Sells AB. Bus4you mars 2020.