GUB 151 i inte sådan full fart.... [2 bilder]

Startat av jocke, 08 augusti 2009, 00:33:07 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

jocke

upp för slottsbacken.

Sedan en bonusbild, halvdan, men de va lite fart och lite början till skymning, långt avstånd och inget stativ.

Gub 213 vid Uppsala Resecentrum =)
Jag förändrar era liv med detta inlägg

Simon A

Som jag nämde i en annan tråd; GUB 151 kan inte köra fort upp för Slottsbacken, speciellt inte om den var tvungen att stanna vid Trädgårdsgatan innan den börjar färden uppåt ;D

//Simon

Fredrik Mattsson

Citat från: Simon A skrivet 08 augusti 2009, 12:09:35 PM
Som jag nämde i en annan tråd; GUB 151 kan inte köra fort upp för Slottsbacken, speciellt inte om den var tvungen att stanna vid Trädgårdsgatan innan den börjar färden uppåt ;D

//Simon

det har inte någon speciell betydelse om man lyckas komma upp i 60 km/tim precis när backen börjar 8) så får man nästan P-bot i backens
slut :P..... (och inte att någon ska börja kommentera 60 km/tim, så var det för att testa en tidig morgon) hade en hel passagerare ::)
kände i kroppen att jag ville ut och putta på ;)

Simon A

Citat från: Fredrik Mattsson skrivet 08 augusti 2009, 13:52:20 PM
det har inte någon speciell betydelse om man lyckas komma upp i 60 km/tim precis när backen börjar 8) så får man nästan P-bot i backens
slut :P..... (och inte att någon ska börja kommentera 60 km/tim, så var det för att testa en tidig morgon) hade en hel passagerare ::)
kände i kroppen att jag ville ut och putta på ;)
Nej, det är sant :) Men den klarar sig markant mycket bättre om den får komma med god fart från början.

//Simon

lil-sis

Om den är tom ja.

Annars kan man ju kliva ur gå och om den istället  ;D