DAB Silkeborg 11-0860S..

Startat av Möllers, 02 augusti 2009, 20:06:57 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Möllers

Imorgon ska min mamma väcka mig kl 1045 har tänkt åka till krisianstad och Hässleholm då.
Om jag har tid över i Malmö så kommer jag fota lite där med stå på ner mitt tåg kommer ochså få se om jag hinner och mycket kl är med.
Här fynns det en DAB buss en favorit buss.

bjalle

Citat från: Mattias Möller. skrivet 02 augusti 2009, 20:06:57 PM
Imorgon ska min mamma väcka mig kl 1045 har tänkt åka till krisianstad och Hässleholm då.
Om jag har tid över i Malmö så kommer jag fota lite där med stå på ner mitt tåg kommer ochså få se om jag hinner och mycket kl är med.
Här fynns det en DAB buss en favorit buss.

OJ OJ, långresa för herr Möller.
Själv beger man sig neråt till Malmö imorgon, dock i tjänsten

Möllers

Jo blir en långresa för mig detta kan vara min länsta resa i min ,min fota karriär åka själv.
Det kommer går bra alla gånger kommer typ ta 2 timmar åka tid tror jag med öresundståget.

Cityliner

ja de där Dabbarna väcker en del minnen från när jag jobbade på Swebus i Landskrona och bla körde stadsbuss..
"pensionärs akvarium" kallade vi dem...

bjalle

Citat från: Mattias Möller. skrivet 02 augusti 2009, 20:17:56 PM
Jo blir en långresa för mig detta kan vara min länsta resa i min ,min fota karriär åka själv.
Det kommer går bra alla gånger kommer typ ta 2 timmar åka tid tror jag med öresundståget.

Byte i Lund då....

Själv kör jag från Malmö till Hässleholm kl 11:00

Möllers

Jo gillar ljutet på dom jag har kanske åkt med dig i Landskrona jag åkte nästan var dag med min mormor ner swebus körde på året 1995-1997.
Tåget stannar inte i Lund ifrån Landskrona pallar byta tåg i kävlige.

Jonas

Sådana skulle vi ha i Uppsala istället för våra "näbbmöss".  :)

Möllers

nog inget fel på Orion II tror jag skulle vara intersant om eslöv eller trelleborg hade några skulle man provåka med en alla gånger.

Möllers

Blev inget resa idag vädret var så dåligt ochså få göra nytt försök imrogn kanske.

Cyklisten

Dammsugare heter de och inget annat  :-X ;)

bjalle

Citat från: Mattias Möller. skrivet 03 augusti 2009, 17:55:20 PM
Blev inget resa idag vädret var så dåligt ochså få göra nytt försök imrogn kanske.

Och jag passerade Landskrona på E6 t/r Helsingborg

Möllers

se man dom gör rätt ofta där på E6an.

bjalle

Citat från: Mattias Möller. skrivet 03 augusti 2009, 18:07:00 PM
se man dom gör rätt ofta där på E6an.
Var uppe på Margarinbolaget i Helsingborg med 8400 liter Filmjölk