Huvudmeny

I Botkyrkanatten

Startat av CS, 30 juli 2009, 06:34:40 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

CS

Huddinge/Botkyrka är ju ganska dåligt representerat här, så jag får väl försöka bättra på detta mina sista månader här.

Natten bjöd på denna sommarens kanske trevligaste nattjänst.

Efter en 707 och en halv 704 hamnade jag i Huddinge för att hämta ut nattens sällskap från parkeringen och köra en...

Swebus 6081, Rondovägen, 2009-07-30

Därefter blev det tomkörning till Sergels Torg för att därifrån köra söderut till...

Swebus 6081, Södertälje Centrum, 2009-07-30

I Södertälje blev det sen en kort matrast och sedan retur på samma linje till stan för att efter en kort reglering åter köra söderut...

Swebus 6081, Klarebergsviadukten, 2009-07-30

Vansinnigt mycket folk i stan med stående i hela bussen på båda turerna och på sista dessutom några kvarlämnade. Tyvärr var bussen ganska trött och med full belastning gick det inte fort iväg från hållplatserna. Detta till trots var det en mycket trevlig kväll.

Nu väntar sängen!

yngrot

Gott att sussa efter nattkörning   :D
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

MrX

Härligt svep! Det var verkligen jättemycket folk på stan igår, varenda tur till stan på eftermiddagen var på gränsen till fullsatt. I semesterfirarnas Tyresö är det mycket till skillnad från veckan innan. Lillördag och Prideveckan drar nog ganska duktigt

virtual1

I Botkyrkanatten? =) - du är medveten om att inte en enda bild är tagen i Botkyrka???? :-D

CS

Citat från: virtual1 skrivet 30 juli 2009, 22:56:40 PM
I Botkyrkanatten? =) - du är medveten om att inte en enda bild är tagen i Botkyrka???? :-D

Jaja, nu ska vi inte vara sånna ;)
Botkyrka var väl mest menat som tjänstestället, säger vi  ;D