Huvudmeny

Finska fronter

Startat av Ersa, 28 juli 2009, 10:22:37 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Ersa

Tre olika strålkastardesigner på samma bussmodell. Att den gråe susade in i bild var en lycklig slump. :)

MrX

Utav av de tre varianterna måste jag säga att den nyaste är den snyggaste. Den lite äldre svarta varianten har jag aldrig uppskattat. Den ser så konstigt ut med en lack på bussen och fronten och så är det helt svart runt stålkastarna. Det funkar inte, tycker jag alltså ;)

Niklas Bygdestam

Citat från: MrX skrivet 28 juli 2009, 11:14:02 AM
Utav av de tre varianterna måste jag säga att den nyaste är den snyggaste. Den lite äldre svarta varianten har jag aldrig uppskattat. Den ser så konstigt ut med en lack på bussen och fronten och så är det helt svart runt stålkastarna. Det funkar inte, tycker jag alltså ;)

Ibland förekommer det att det där svarta partiet runt strålkastarna istället är målat i samma färg som övriga bussen
Jag är växelvis boende i Uppsala och i Belgrad. Granskar därför fordon, trafik och infrastruktur ur två länders perspektiv.

MrX

Citat från: Niklas Bygdestam skrivet 28 juli 2009, 11:27:49 AM
Ibland förekommer det att det där svarta partiet runt strålkastarna istället är målat i samma färg som övriga bussen

Har sett det med och då ser det konstigt ut i förhållande till hur det borde se ut med svart lackering.