Huvudmeny

Buss Snackare.

Startat av Möllers, 27 juli 2009, 23:56:08 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Möllers

Vem kan detta vara tro se om ni kan lösa gåtan jag kan gisa på Jan  ::)

bjalle

Nja...vad jag kan se så är de inte de..

virtual1

Citat från: Möllers. skrivet 27 juli 2009, 23:56:08 PM
Vem kan detta vara tro se om ni kan lösa gåtan jag kan gisa på Jan  ::)

Men, om du VET att det är en Bussnackare måste du väl veta svaret själv vem det är? =) -
annars kan du ju omöjligen veta att det är en bussnackare just i den bussen, det går
inte ihop att du gissar på din egen fråga ;-)

Staffan Sävenfjord

Citat från: virtual1 skrivet 28 juli 2009, 13:27:41 PM
Men, om du VET att det är en Bussnackare måste du väl veta svaret själv vem det är? =) -
annars kan du ju omöjligen veta att det är en bussnackare just i den bussen, det går
inte ihop att du gissar på din egen fråga ;-)

När Mattias visade den här bilden i ett annat inlägg i går var det någon som sa att det var en bussnackare vid ratten. Därav den berättigade frågan. Det är naturligtvis dock upp till personen på bilden själv om han vill avslöja vem han är.

Jan

Nej det är inte jag som syns i buss 5438, men dock en annan Bussnackare vid ratten. Jag befinner mig inte i Skåne just nu. Finns det någon som vet var jag finns. I morse såg jag en Van Hool åka söderut från den staden jag befinner mig i. Bussen var skyltad 21 och går mot en större stad via ett samhälle som är känd för sin trekantiga maträtt. Var finns jag?
I branschen i 40 år

Yujin Zhang

Citat från: Jan skrivet 28 juli 2009, 14:27:13 PM
Nej det är inte jag som syns i buss 5438, men dock en annan Bussnackare vid ratten. Jag befinner mig inte i Skåne just nu. Finns det någon som vet var jag finns. I morse såg jag en Van Hool åka söderut från den staden jag befinner mig i. Bussen var skyltad 21 och går mot en större stad via ett samhälle som är känd för sin trekantiga maträtt. Var finns jag?

Det luktar 21an i Västerbotten län, med Veolias Van Hool och Burträsks trekantig ost.

Jan

Citat från: Yujin Zhang skrivet 28 juli 2009, 14:35:11 PM
Det luktar 21an i Västerbotten län, med Veolias Van Hool och Burträsks trekantig ost.

Visst är det så, det var en i serien 2267-70 som jag såg i morse i Skellefteå.
I branschen i 40 år

Ersa

yngrot

Trevlig sida med ostarna men vilka priser....
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

Tommy E

Citat från: yngrot skrivet 28 juli 2009, 16:19:32 PM
Trevlig sida med ostarna men vilka priser....

Jo det är synd att osten kostar en del, för riktigt god är den :)
Välkommen att besöka mina hemsidor! :)

Hemsida med bussbilder och fjällbilder: https://tommy.enefalk.se

Mälarötrafikens historia: https://malarobuss.se

yngrot

Jo visst är den underbart god den osten  :) 
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina