JoSe tömmer minneskortet (Del 2)

Startat av Jocke Selling, 25 juli 2009, 14:17:15 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jocke Selling

Trots att jag går på helgfritt schema, så var helgen v.29 arbetshelg i enlighet med arbetsgivarens önskemål. Jag är aldrig omöjlig, men en fin vagn ville jag ha  ;D

På lördagen avverkades en 809 till Almunge, en 181/180/181 Knivsta och åter, och efter rast två varv på 801:an

På södagen tog jag en repris på alltihop, men nu blev fototillfället här istället

På onsdagen var jag ledig, men privata intressen fick mig att besöka jobbet på eftermiddagen.

Tur var väl det, då jag hittade Tierps "nyförvärv" i färd med att få biljettmaskiner och kom.radio

Enköping hade med sig denna, som jag inte hade på bild tidigare

Vi tar en bild på även denna, som inte ville gå framåt.

I torsdags var denna i Uppsala, första gången på länge tror jag

Ja då var kortet tomt, och jag ämnar hålla mig borta en tid.

Ersa

Citat från: JoSe skrivet 25 juli 2009, 14:17:15 PM
Jag är aldrig omöjlig, men en fin vagn ville jag ha  ;D

Jag har hört att de gula 9700:orna inte är så populära bland Swebusförarna. Låter verkligen bakvänt, då även jag snabbt skulle roffa åt mig en 9700 om jag fick välja. :)

RoTe

Citat från: Verspieder skrivet 25 juli 2009, 14:22:35 PM
Jag har hört att de gula 9700:orna inte är så populära bland Swebusförarna. Låter verkligen bakvänt, då även jag snabbt skulle roffa åt mig en 9700 om jag fick välja. :)

Va e det för muppar som säger så?

Finns två fel på dom:
Förarplatsen är INTE ämnad för biljettförsäljning, vet inte hur många gånger jag slår i armbågen när jag ska växla pengar. Snart(?) slipper vi väl det.
Dörrknapparna sitter så man måste sträcka sig, är ju en enkel sak att fixa...