Huvudmeny

Bilträffar.

Startat av Möllers, 24 juli 2009, 21:28:18 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Möllers

Tänker starta en tråd här kan ni visa bilder på bilar ni har fotat på bilträffar om ni vill  :)
Idag fanns det hell del många bilar i Landskrona plåta som attans.

Niklas Bygdestam

Citat från: Mattias Möller. skrivet 24 juli 2009, 21:28:18 PM

En Volvo P1800 i precis den färg man tänker sig att de ska ha. Precis samma färg som Helgonet hade. Jag måste säga att jag tycker att det är den absolut mest klädsamma färgen som finns på P1800. Kanske beror det på just Helgonet :D

Roger Moore ska visst föresten vara hedersmedlem i Svenska Volvo P1800-klubben

Jag kan föresten inte låta bli at tycka att P1800 är en väldigt osvensk bil. Det känns istället väldigt engelsk :D
Jag är växelvis boende i Uppsala och i Belgrad. Granskar därför fordon, trafik och infrastruktur ur två länders perspektiv.

Möllers

fontheking5

Många fina bilar och bilder Möller . :)

Möllers

Jo var där snacka om jackpot ner jag kom ditt  :o

Möllers

Möllers

Kommer fler sköningar nu  :)

Möllers

Kommer mer nu på fordon sen gick jag till buss hålplatsen plåtade där ner dom skulle köra vad dom blev så dåliga i bakgrunden blev så besviken på det kan inte fota för 5öre ju.
Tror det var bländaren eller ISOn jag glömde att ängra där därför det blev så dåligt,Som sakt man är inte den bäste fotografen heller..
Men dom ska till citadellet idag och imorgon tror jag men ner det ska stängas ner så kan man vara vid citadellet fota ner dom ska hem alla bilarna där inne det skulle vara nåt det dom kan bara komma ut på ett hål där :)

jannilsso

Ja eftersom Mattias nästan visat alla bilarna får ja bidra med uppsamlingen inför cruisingen.

Men denna kärran tror jag inte jag såg bland Mattias bilder

Ja en en hård kväll kan det smaka gott med en milkshake..... Ja nog brås hon på fassan alltid...

HJP

Citat från: Mattias Möller. skrivet 24 juli 2009, 21:28:18 PM
Tänker starta en tråd här kan ni visa bilder på bilar ni har fotat på bilträffar om ni vill  :)
Bra idé!
Vilka läckra bilar du visar  :D
Favoriter för min del, är Cheva 59:an - "Måsvingen". Kul att du plåtade flera bilder på den!
Ford Fairlane, Cheva 57, och Buick är också härliga bilar.

Tackar&Bockar!

HJP

HJP

JISSES, vad många häftiga bilar du visar Mattias  :D

Lite extra kul är det att se bilar som DKW och Fiat 500, samt bilen med reg.-nr Z5157. Kan någon säga vilket märke det  rör sig om? Själv känner jag inte igen den.

HJP

frigge

Citat från: Mattias Möller. skrivet 25 juli 2009, 04:12:17 AM

ajaj.. som stolt valiant-ägare måste jag påpeka att bildtexten har blivit fel.. Plymouth Valiant. 63 skulle jag gissa på..
men ett himla roligt bildsvep och snygga bilder. fortsätt med det mattias!

fontheking5

Bidrar med en del bilder jag också .  :) Från Thulinträffen i Landskrona vid Citadellet .
Chevrolet El Camino

Lancia Beta / Monte Carlo .

Chevrolet Impala Station Wagon

Dodge Coronet R/T 1970 .   ;D

Chrysler Newport Custom

fontheking5

Lite mer bilder kommer nu  ;)
Citroen 2CV

Jaguar E-type Series 1 Convertible

Opel Rekord

Renault Alpine A610

Ford Mustang 1966 .

DKW Munga

Pickos

Citat från: HJP skrivet 25 juli 2009, 09:39:23 AM
JISSES, vad många häftiga bilar du visar Mattias  :D

Lite extra kul är det att se bilar som DKW och Fiat 500, samt bilen med reg.-nr Z5157. Kan någon säga vilket märke det  rör sig om? Själv känner jag inte igen den.

HJP

Jag skulle tro att det rör sig om en Austin, jämför med fjärde bilden uppifrån i länken nedan.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Austin_Motor_Company
1:a Korinthierbrevet 10:15