Ett mindre skyfall..

Startat av Bussmicke, 09 augusti 2007, 23:19:54 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Magnus_J

snyggt =)

Jo tack hade det jag med i Tensta och dörrarna gick inte att stänga. pga av att listen ovanför var av och vattnet rann ner i fotocellen. lyckades tvångstänga efter en stund.

Rickardo

Jag var ute i 3 minuter i detta skyfall vid St Eriksplan.
Blöt blev jag hela dagen men solen tittade ju fram snart igen  ;D
Det kommer bilder från ett X antal turistbussar från mig efter 2 dagars jobb i huvudstaden  och bilderna kommer när jag får tid...

Mvh Rickardo

kristoffer

Snygga bilder Bussmicke
/ Kricke

Martin Maltkvist

Citat från: Bussmicke skrivet 09 augusti 2007, 23:19:54 PM

---
Stämningsfullt med regnet och den eleganta bussen förhöjer upplevelsen
Har du kanske läst bussförarbloggen? http://digitalspegling.blogg.se/bussforare/1186601005_pass_2_pass_p_trean.html
I länkat inlägg skriver en förare där bl.a. Barnängen, 7021 och en bakomvarande buss nämns.
Du verkar ha dokumenterat just den omnämnda händelsen
Mångårig yrkeschaffis inom buss och lastbil, numera lokförare på nattågen till och från Övre Norrland

Hälsningar
/Martin

Simon Bertilsson

Klart man måste testa vädertätningen på senaste kameraförvärvet!  ;)

Martin Maltkvist

Citat från: Simon Bertilsson skrivet 11 augusti 2007, 06:00:28 AM
---
Vad heter nyförvärvet?
Mångårig yrkeschaffis inom buss och lastbil, numera lokförare på nattågen till och från Övre Norrland

Hälsningar
/Martin

Bussmicke

Citat från: Simon Bertilsson skrivet 11 augusti 2007, 06:00:28 AM

Absolut, men det var en ren slump att; jag kom dit i värsta regnet, jag kom dit då ena bussen hade dörrproblem.
//Bussmicke.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Bussmicke

//Bussmicke.

Niklas Bygdestam

Citat från: Bussmicke skrivet 11 augusti 2007, 16:49:11 PM
Absolut, men det var en ren slump att; jag kom dit i värsta regnet, jag kom dit då ena bussen hade dörrproblem.

Fast så här i efterhand kanske man kunde säga att du hade "tur"? Bussbilder i ösregn tycker jag kan bli väldigt stämningsfulla :)
Jag är växelvis boende i Uppsala och i Belgrad. Granskar därför fordon, trafik och infrastruktur ur två länders perspektiv.