Apropå folierade bussar mm...

Startat av Nico, 17 juli 2009, 00:15:42 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Nico

Apropå det här med inlånade vagnar som folieras osv. för att tillfälligt kunna användas i viss trafik så hade jag för mig att jag även hade något kvar sedan förra året. Efter lite rotande så hittade jag denna bild av en inlånad örebroare (var det väl) från förra året.

Sen hittade jag även lite annat som man roat sig med under våren och sommaren 2008. Förutom att vissa vagnar har försvunnit under året så är även annat på upphällningen. T.ex. så kommer inte linje 509 att kunna ses med destinationen »Djursholms torg« så mycket längre till.

»Den stora anledningen till att människan går vilse i tankarna är att det är outforskat territorium.«

Alfred E. Neuman

Bussmicke

Fick linjebeskrivningar idag men inte för delen DAS- Djursholm, vad ska den heta?
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Matte

Citat från: Nico skrivet 17 juli 2009, 00:15:42 AM
Apropå det här med inlånade vagnar som folieras osv. för att tillfälligt kunna användas i viss trafik så hade jag för mig att jag även hade något kvar sedan förra året. Efter lite rotande så hittade jag denna bild av en inlånad örebroare (var det väl) från förra året.

Haha och denna som idag finns i Södertörn med sin man Hjalmar. 3255 heter Hilda  ;)
Men när den va hos er va den stripad SL röd

http://www.omnibuss.se/forum/index.php?topic=24025.0

Ted Selander

Citat från: Bussmicke skrivet 17 juli 2009, 00:34:23 AM
Fick linjebeskrivningar idag men inte för delen DAS- Djursholm, vad ska den heta?

606.

/Ted

Frippe Fribas

Comeback i stympat utförande alltså...  ;)
//Fredrik