Huvudmeny

En sann njutning!

Startat av Simon Bertilsson, 07 juni 2009, 21:49:01 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Simon Bertilsson

Ja det må jag då säga. Bättre buss har jag då aldrig varit med om. Det var en sann njutning ända ned till Skarpnäcks koloniområde, och det här måste vara den bästa busstypen helt klart!  8)

yngrot

Roligt att du gillar vår favvobuss välkommen i gänget. Nu ska vi bara övertyga herr B-M oxå så har vi lyckats... ;D
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

yuåiteru

Vilken av de bägge bussarna på bilden syftar du på?

Röd eller blå?

Sundås

Citat från: yupiteru skrivet 08 juni 2009, 00:04:05 AM
Vilken av de bägge bussarna på bilden syftar du på?

Röd eller blå?

Bör vara den röda eftersom han skrev att resan gick till Skarpnäcks koloniområde.. :)
Mina bussbilder hittar du på www.sundas.se

Ersa

Citat från: Simon Bertilsson skrivet 07 juni 2009, 21:49:01 PM
Ja det må jag då säga. Bättre buss har jag då aldrig varit med om. Det var en sann njutning ända ned till Skarpnäcks koloniområde, och det här måste vara den bästa busstypen helt klart!  8)

Välkommen till MaxCi-fanklubben! 8)

Martin Maltkvist

Citat från: Verspieder skrivet 08 juni 2009, 00:50:38 AM
Välkommen till MaxCi-fanklubben! 8)
Undertecknad ansöker härmed om medlemsskap i ovan nämnda förening.
Mångårig yrkeschaffis inom buss och lastbil, numera lokförare på nattågen till och från Övre Norrland

Hälsningar
/Martin

Bussmicke

Citat från: yngrot skrivet 07 juni 2009, 22:05:35 PM
Roligt att du gillar vår favvobuss välkommen i gänget. Nu ska vi bara övertyga herr B-M oxå så har vi lyckats... ;D

De kan du fetglömma.. ;)
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Ersa

Citat från: Martin Maltkvist skrivet 08 juni 2009, 16:16:30 PM
Undertecknad ansöker härmed om medlemsskap i ovan nämnda förening.

Nästan alla har ju Facebook numera, så de som vill kan ju leta upp en (onödig) nystartad grupp vid namn "MaxCi" om ni har lite att göra. Kruxet är bara att lyckas lura in BM där. ;)

Citat från: yngrot skrivet 07 juni 2009, 22:05:35 PM

Det måste nästan vara gängets första huvudmål, dvs att omvända de ännu ej troende. ;D

yngrot

Japp man måste ju alltid omvända de icke troende eller hur.. ;)
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina