Huvudmeny

Solig dag med GUB 704

Startat av Fredrik Mattsson, 30 maj 2009, 17:38:01 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Fredrik Mattsson

Niclas Rosenius

Citat från: Fredrik Mattsson skrivet 30 maj 2009, 17:38:01 PM

Mycket trevligt.

Skulle tro att den var lika skön att köra som vanligt.

Tror inte du blir direkt avundsjuk på vad jag varit ute och provkört idag och även plåtat  ;),  men bilder kommer på den kommer senare.

//Niclas

jocke

Vilket val.

704 i skärgården eller mig. Va fan liksom :D
Jag förändrar era liv med detta inlägg

Fredrik Mattsson

Citat från: jocke skrivet 30 maj 2009, 18:18:22 PM
Vilket val.

704 i skärgården eller mig. Va fan liksom :D

inbokat sen länge ;)

Fredrik Mattsson

Citat från: Niclas Rosenius skrivet 30 maj 2009, 17:51:14 PM
    Mycket trevligt.

Skulle tro att den var lika skön att köra som vanligt.

Tror inte du blir direkt avundsjuk på vad jag varit ute och provkört idag och även plåtat  ;),  men bilder k på den kommer senare.

//Niclas

hur visste du det ;) ja, skönt att köra denna jämfört vad man haft tidigare år :)

Möllers

Rickson

Björn Ax

Du kunde inte ha backat lite närmare????  ;D

Fredrik Mattsson

Citat från: Björn Ax skrivet 30 maj 2009, 19:30:09 PM
Du kunde inte ha backat lite närmare????  ;D

jo, fick ju in handflatan ;)

76

Kom alla hem säkert idag? Denna utflykt har ju en tendens att orsaka lite problem. Tidigare har ju folk råkat kliva på fel båt, glömt att kliva av båten (och hamnat i Finland). Efter senaste turen så har vi ju en förare som mest liknar Two-Face

Fredrik Mattsson

Citat från: 76 skrivet 30 maj 2009, 21:07:40 PM
Kom alla hem säkert idag? Denna utflykt har ju en tendens att orsaka lite problem. Tidigare har ju folk råkat kliva på fel båt, glömt att kliva av båten (och hamnat i Finland). Efter senaste turen så har vi ju en förare som mest liknar Two-Face

tyvärr, detta år gick allt bra :P

förutom att när jag stod utanför innan båten skulle avgå kom en lirar fram och surrade, inte speciellt nykter kan jag påstå,
luktade alkohol, sen tänkte jag inte mycke på det, han skulle nog med någon buss tänkte jag, men sen gick han och jag tittade
lite på bussarna som kom, sen såg jag på parkeringen att han hoppade in i en bil och sen var det han som körde ???
hade inte mycke till chans att stoppa denna, så blev att ringa 112 och bli kopplad till polisen, när hon bad om registrerings numret,
och hon fått det, hörde jag direkt att hon började ropa på någon bil ute vid Roslagen/Kapellskär, då frågade hon även om jag så var
denna tog vägen, men såg inte bland alla bilar på parkeringen, jag frågade om det var någon notorisk kille, tydligen var det så :-[ :-[

hoppas ingen råkade dyka upp i hans väg!!