Det nyaste nyaste i E-län!

Startat av virtual1, 22 maj 2009, 22:01:22 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

virtual1

Alldeles för tidigt o alldeles för regnigt var det dock 8-/

Men dessa har nog inte rullat länge på gatorna =) - ev. skulle en till finnas som inte kommit i trafik ännu, föraren på 3222:an var lite
osäker om det var tre eller fyra som skulle finnas, han sa att två var ute på stan, men jag fångade ju tre, så ;-) - kul att
se att det inte bara är Malmödominans i 32XX-serien nu, undrar vad 3200-3221 blir för nåt!? - Vore snart dags för Kristianstad
att byta lite bussar kan man kanske ana?

Bussmicke

Hahaa, han kunde inte hålla sig..
Semester eller?
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

virtual1

Citat från: Bussmicke skrivet 22 maj 2009, 22:17:01 PM
Hahaa, han kunde inte hålla sig..
Semester eller?

Nejdu, började jobbet 14 idag ;-)

Bussmicke

Citat från: virtual1 skrivet 22 maj 2009, 22:19:03 PM
Nejdu, började jobbet 14 idag ;-)

Bra ivrig va? ;)
//Bussmicke.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

virtual1

Citat från: Bussmicke skrivet 22 maj 2009, 22:19:20 PM
Bra ivrig va? ;)

Haha, fast det blev bara en bonus att jag hittade dessa, för de visste jag ju inte om =) - hade redan bokat resan innan jag såg bilderna på
de nya MAN-bussarna från garaget med, så det var bara bra timing =)

Bussmicke

Vad föranledde resan?
Trevliga bilder vilket fall.
//Bussmicke.

Optimal

2 bilder från mig med, fast nån månad tidigare

virtual1

Citat från: Optimal skrivet 22 maj 2009, 22:40:18 PM
2 bilder från mig med, fast nån månad tidigare

Så de har rullat så pass länge i alla fall? - såg inte nån av dem för en månad sen, o inte läst nåt om dem
här på forumet heller?! - men trevligt att veta =)

virtual1

Citat från: Bussmicke skrivet 22 maj 2009, 22:23:56 PM
Vad föranledde resan?
Trevliga bilder vilket fall.

Tack! - Tja, insåg att antalet hela lediga vardagar jag har är alldeles för få nuförtiden, och gjorde en snabb överslagsräkning
över hur långt jag kunde hinna fram o tillbaka på en morgon/förmiddag o insåg att Linköping var nog ungefär så långt jag
kunde komma =) - o jag har lite kvar att plocka i Östergötland med, so why not tänkte jag o bokade...

Optimal

Citat från: virtual1 skrivet 22 maj 2009, 22:45:07 PM
Så de har rullat så pass länge i alla fall? - såg inte nån av dem för en månad sen, o inte läst nåt om dem
här på forumet heller?! - men trevligt att veta =)

Var väll ingen som visste att dom fanns  :P. Jag hade heller ingen aning, men alltid blir man förvånad  ;)

Bussmicke

Och så fick vi inte se bilderna förrän nu... ;)
//Bussmicke.

Optimal

Citat från: Bussmicke skrivet 22 maj 2009, 22:54:56 PM
Och så fick vi inte se bilderna förrän nu... ;)

Jag har legat lite på latsidan då det gäller att visa bilder tycker jag, Så kanske dags att börja visa lite då  ;)

Sven W

Hej

3222-3224 har jag sett i stadstrafiken från ca 1 mars.

Hälsningar
Sven

Walter

Citat från: virtual1 skrivet 22 maj 2009, 22:01:22 PM
Alldeles för tidigt o alldeles för regnigt var det dock 8-/

Men dessa har nog inte rullat länge på gatorna =) - ev. skulle en till finnas som inte kommit i trafik ännu, föraren på 3222:an var lite
osäker om det var tre eller fyra som skulle finnas, han sa att två var ute på stan, men jag fångade ju tre, så ;-) - kul att
se att det inte bara är Malmödominans i 32XX-serien nu, undrar vad 3200-3221 blir för nåt!? - Vore snart dags för Kristianstad
att byta lite bussar kan man kanske ana?

Tack för bilderna, Kristandstad lär inte byta något innan upphandlingen som väl pågår nu.
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Leif D

Citat från: Optimal skrivet 22 maj 2009, 22:48:20 PM
Var väll ingen som visste att dom fanns  :P. Jag hade heller ingen aning, men alltid blir man förvånad  ;)

Varför tror du det ??
Har väl för egen del sett dessa i allafall varje gång jag åkt till eller från Linköping för att jobba.
Däremot vill jag ju inte ta glädjen från er andra att hitta lite nytt.....  ;)
;-)