Nya MAN till ösgötarna

Startat av Tribben, 20 maj 2009, 10:24:32 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

virtual1

Citat från: Bussmicke skrivet 20 maj 2009, 23:13:22 PM
Vad står det? Läs igen.

Jag frågade om bilden var tagen i Linköping på Swebusgaraget, nästa inlägg som kom var ditt där det stod 'Svar Ja' - men jag fick inte ihop din restrerande text, svarade du på Walters inlägg eller (Kan man gissa på 3651-3655 för ledbussarna?) - bra om du citerar det du svarar på Micke =)

Bussmicke

Är ni tröga ikväll eller? Vad betyder Svar ja?
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Leif D

Citat från: Bussmicke skrivet 21 maj 2009, 00:00:28 AM
Är ni tröga ikväll eller? Vad betyder Svar ja?
Det kan betyda olika beroende på vilket inlägg du svara på, är det så svårt att erkänna ??
Även Du Michael Nilsson kan ju göra fel och glömma citera. Men att inet erkänna sina fel, det tyder på ovilja och svaghet.

Dessutom vill vi ju slippa gissa, de blir ju så lätt fel då.
;-)

Bussmicke

Har ändrat svaret, att man alltid måste citera för attd et ska gå hem.. ;)
Tyckte nämligen Citering ej var nödvändigt i svaret direkt efter.
//Bussmicke.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

virtual1

Citat från: Bussmicke skrivet 21 maj 2009, 00:22:49 AM
Har ändrat svaret, att man alltid måste citera för attd et ska gå hem.. ;)
Tyckte nämligen Citering ej var nödvändigt i svaret direkt efter.

Hoppades ju på att du svarade ja på mitt inlägg med, men fattade inte riktigt det du tillade om att resten av serien finns i Eskilstuna och i Linköping, de levererade vet jag ju rullar i Linköping samt Eskilstuna, men på det svaret lät det som att även en del icke tursatta nu finns i Eskilstuna och i Linköping (som då redan var sagt) - därav konfunderingen =)

Leif D

Citat från: virtual1 skrivet 21 maj 2009, 10:12:31 AM
Hoppades ju på att du svarade ja på mitt inlägg med, men fattade inte riktigt det du tillade om att resten av serien finns i Eskilstuna och i Linköping, de levererade vet jag ju rullar i Linköping samt Eskilstuna, men på det svaret lät det som att även en del icke tursatta nu finns i Eskilstuna och i Linköping (som då redan var sagt) - därav konfunderingen =)

Till Micke då.....
Det som virtual1 skriver uttrycker ju de jag menar också.
Vitsen med att citera, är ju att undvika tvekan, spec bra är ju det om man skriver för mycket i svaret, som du faktiskt gjorde.
Sedan finns ju faktiskt en risk att någon annans inlägg kommer emellan, och alltså blir inte ditt svar direkt efter.
F.ö. handlar det ju om ett säger ett musklick, så för att undvika tvekan tycker jag inte det är något att bråka om, tycker faktiskt du är småaktig nu Micke !
;-)

virtual1

Citat från: Walter skrivet 20 maj 2009, 15:27:33 PM
Kan man gissa på 3651-3655 för ledbussarna?

3635-3639 skulle jag nästan tro är troligare så att de ligger i nummerföljd med de andra, för de numrerna är inte upptagna va???

Bussmicke

Citat från: virtual1 skrivet 22 maj 2009, 22:08:49 PM
3635-3639 skulle jag nästan tro är troligare så att de ligger i nummerföljd med de andra, för de numrerna är inte upptagna va???

Hmm, ligger inte Kristianstads bussar där?
//Bussmicke.

bjalle

36-39 är Kristianstad stads buss

virtual1

Citat från: Björn Lövdahl skrivet 22 maj 2009, 23:30:49 PM
36-39 är Kristianstad stads buss

Ah! - tack! - trodde det med, men hittade vid en snabb sökning inga bilder...

Bussmicke

Jag har bilder men ej på hemsidan.
Kanske jsbild har?
//Bussmicke.

Camilla

Men killar nu får ni ta och ge er för det är väl inte hela värden om nån skriver fel ibland

virtual1

Citat från: Camilla skrivet 23 maj 2009, 00:29:28 AM
Men killar nu får ni ta och ge er för det är väl inte hela värden om nån skriver fel ibland

Va??? =) - vi har väl gett oss sen en dag tillbaka ungefär *ler*