Huvudmeny

Helgen i bilder

Startat av Marc, 18 maj 2009, 20:03:47 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Marc

Nej tyvärr, det blev inget firande i Norge på 17e mai i år utan bilderna kommer istället från vårt avlånga land.

I Stockholm är det inte bara kryssningsbåtarna som börjar dyka upp, även långväga bussar syns på stan.

Fortfarande syns de äldsta ute på byn.

Fredag körde jag en fylleanslutning till Birkabåten från Norrköping.
Vuxna människor som inte kan bete sig anständigt...

Ytterligare en bild från Norrköping innan avgång mot Birka Line.

Fredagskvällen tillbringades sedan med en grupp till Västerås.

Lördag skrotades det runt i Stockholms södra förorter med ett gäng landskapsarkitekter.

Solberga hade tydligen fått ett nytt torg i 50-tals anda...vackert?

Hammarby sjöstad var desto bättre!
På kvällen blev det sedan en repa ner till Nyköping för att hämta ett gäng studenter till Siljas Funcruise. De skötte sig exemplariskt, inte en burk i bussen. Bild finns av Bussmicke!

Söndagen tillbringades med Hammarbys spelare på, i och under Söderstadion/Globen. Då låg Gullmarsplan på behändigt avstånd för en liten fotoutflykt. Mr X, här kommer en bild!

Niclas Rosenius

Citat från: Marc skrivet 18 maj 2009, 20:03:47 PM
Nej tyvärr, det blev inget firande i Norge på 17e mai i år utan bilderna kommer istället från vårt avlånga land.

I Stockholm är det inte bara kryssningsbåtarna som börjar dyka upp, även långväga bussar syns på stan.

Denna Hollänska Tourismo som stod vid Ånedinlinjens kajplats fick jag också. För lite info så har den invnr 195.

//Niclas

MrX

Schysst! Det där gjorde min dag, med ett leende på läpparna kan man återvända till studierna igen.

Härliga bilder, gillar speciellt den ifrån Hammarby Sjöstad