Buss Hell - Trondheim?

Startat av Dson, 16 maj 2009, 10:09:00 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Dson

Hallå på er!
Imorgon 17'e mai hade min familj tänkt besöka Trondheim. Tanken är att ta bilen till Hell och sedan ta oss kollektivt in till Trondheim.
Har kollat med tåg och försöker också få tag på lite bussar in till Trondheim från Hell. Någon som har koll på vad det finns för linjer på den sträckan?

Mittnabotåget som ju passerar här är dock inte ett alternativ hela vägen, då det bara går ett tåg i varje riktning som passar.

Tack på förhand!

ch

När jag kommer till h*****et så har jag inte tänkt åka buss dit. Vete fan om man får betala kontant på bussen, eller om den överhuvudtaget pga för dåliga fordon. ;-)

Ted Selander

Citat från: Dson skrivet 16 maj 2009, 10:09:00 AM
Hallå på er!
Imorgon 17'e mai hade min familj tänkt besöka Trondheim. Tanken är att ta bilen till Hell och sedan ta oss kollektivt in till Trondheim.
Har kollat med tåg och försöker också få tag på lite bussar in till Trondheim från Hell. Någon som har koll på vad det finns för linjer på den sträckan?

Mittnabotåget som ju passerar här är dock inte ett alternativ hela vägen, då det bara går ett tåg i varje riktning som passar.

Tack på förhand!

Nettbuss kör ett antal busslinjer, här ett exempel:

http://www.nettbuss.no/getfile.php/intranett/wimages/Nettbuss%20Tr%C3%B8ndelag/linje14.pdf

/Ted